Medische organisaties (niet overheid)

Auteur Topic: Medische organisaties (niet overheid)  (gelezen 6931 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #10 Gepost op: 4 januari 2007, 20:18:08
Ik loop vanuit m,n werk regelmatig op grote evenementen voor de brandbeveiliging,en wij worden niet door  een organisatie als SMR aangestuurd.Wij hebben een eigen centraal post,en eventuele meldingen komen bij ons binnen via de organisatie,of via security ;)

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 5 januari 2007, 00:17:29
Throphy,

Ik heb nooit gezegd dat ambulancepersoneel niet incidentenmanagement kunnen uitvoeren op evenementen kunnen uitvoeren, het is alleen procesmatig niet echt logisch.. Het gaat niet altijd om slachtoffers, brandjes etc..  Een dure kracht als een ambulancepleeg kan je beter anders inzetten..

Dat evenement zal ik je terzijnertijd wel persoonlijk vertellen..

Peter71,

De opdrachtgever bepaald hoe die incidentmanagment wil laten uitvoeren. Natuurlijk zullen we de opdrachtgever adviseren in het voortraject en ook met andere partijen overleg voeren.. Of de incidentmanager nu van ons, of van een andere club is, maakt me niks uit.. als die zijn werk maar multi-disciplinair doet. En dat we allemaal dezelfde taal spreken en het zelfde doel heeft.. namelijk de belangen van slachtoffers en van de opdrachtgevers zo goed mogelijk uitvoeren.