Misschien gaan ze de maker van de software wel vervolgen....
Nu niet kinderachtig worden Meneer Palmpie, want ten eerste ben ik niet de "maker" van die software en fabrikanten van wapens of auto's worden ook niet vervolgd als mensen er "misbruik" van maken. Met een auto kun je bijvoorbeeld veel en veel te hard rijden, of nog erger, iemand hartstikke dood rijden. Zullen we de fabrikant dan maar vervolgen? Precies, lariekoek.
Op het scannerforum heb ik ook een relaas gedaan en ik ben echt woedend. Al die mensen die denken een "service" te bieden gooien hun eigen glazen in, maar ook die van onschuldige mensen. Veel "kijkers" zijn te lui en te bedonderd om de berichten zelf uit de lucht te plukken (en dat hoeft echt niet perse met PDW, er is meer software) en zitten ten koste van alle ellende liever voor noppes op de eerste rang. Lekker makkelijk online meekijken.
Zoals ik al zei, laat BZK maar in aktie komen, mijn zege hebben ze. Ben zelfs bereid om dat hele k*t PDW er voor op te geven, als mensen er blijkbaar niet op de juiste manier mee om kunnen gaan dan wordt het een beetje zinloos, vind je ook niet?
Bedankt beste "webmasters", mijn complimenten!!!
Peter.