Uit de media 2007

Auteur Topic: Uit de media 2007  (gelezen 462331 keer)

0 gebruikers (en 18 gasten bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1370 Gepost op: 30 juni 2007, 13:33:06
Wat is er raar? Je hoort het verhaal maar van één kant. En dan nog wel een kant die al niet zo goed met de politie ligt. Misschien pas beginnen te oordelen als de gehele situatie snapt. Gezien de verklaring van die gozer op het filmpje en een foto die bij het artikel staat is het goed mogelijk dat er het één en ander aan drank in het spel is.


brielle

  • Gast
Reactie #1371 Gepost op: 30 juni 2007, 13:46:31
eigelijk begin ik niet echt met oordelen maar begrijp ik het niet helemaal en hoopte ik door die reactie dat er misschien iemand meer van af wist ;)


mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Reactie #1372 Gepost op: 30 juni 2007, 13:51:42
eigelijk begin ik niet echt met oordelen maar begrijp ik het niet helemaal en hoopte ik door die reactie dat er misschien iemand meer van af wist ;)

Dit valt te lezen op het forum van 112drenthe:

De politie heeft vrijdagavond een grote groep mensen uit de omgeving van de Veluwe van de A28 bij Assen geplukt.

Volgens de politie komt de groep van zo'n zestien auto's en een bus jaarlijks naar de TT. "We wisten dat ze kwamen." Het gezelschap werd naar DeSmelt gedirigeerd waar gecontroleerd werd op campingvreemde artikelen. Tot nu toe heeft de politie zes volle containers met campingvreemde artikelen in beslag genomen. Of deze groep ook spullen moest achterlaten, is niet bekend

http://www.karnakforum.nl/viewtopic.php?t=288


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #1373 Gepost op: 30 juni 2007, 13:53:41
Zowel de tekst als het filmpje vindt ik nogal warrig. Waarom zou de politie nou zomaar een aggregaat in beslag willen nemen? Handig voor thuis...  :D


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #1374 Gepost op: 30 juni 2007, 15:42:06
Om het even in perspectief te zien, volgens mij heeft karnak media al niet zo'n goede relatie met de politie....  ::)


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #1375 Gepost op: 30 juni 2007, 15:50:47
Drie jongens ernstig verbrand
BERGHEM - Drie jongens van 14, 15 en 16 jaar uit Berghem (Noord-Brabant) zijn vrijdagavond met ernstige brandwonden overgebracht naar het brandwondencentrum in Rotterdam. Een van hen is er zeer slecht aan toe.
Het drietal liep de verwondingen op toen een groepje jongeren een vuurtje wilde stoken. Dat heeft de politie zaterdag laten weten.
Volgens een woordvoerster gebruikten de jongeren wasbenzine en enkele aanstekers. De drie slachtoffers die zich ophielden bij een zogeheten jongerenophoudplek aan het Bergereind zijn eerst naar het ziekenhuis in Oss gebracht en later naar Rotterdam vervoerd.
Een vierde slachtoffer raakte lichtgewond en kon na behandeling naar huis.

Vervoerd
De politie kreeg rond 22.00 uur melding van het incident, maar toen agenten bij de JOP arriveerden, waren de slachtoffers al vervoerd.
De politie deed vrijdagavond een sporenonderzoek gevolgd door een buurtonderzoek op zaterdagmorgen. Ook de andere zeven jongeren uit Berghem die deelnamen aan de brandstichting worden in de loop van zaterdag gehoord. De politie wil weten in hoeverre sprake is van baldadigheid of opzettelijk toebrengen van letsel.
Volgens de politie is het drietal buiten levensgevaar maar wordt een van de slachtoffers nog in coma gehouden vanwege de ernstige verwondingen.
www.nu.nl


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #1376 Gepost op: 30 juni 2007, 16:21:44
Arrestatieteam beschoten bij inval

anp | Gepubliceerd op 30 juni 2007, 12:32
Laatst bijgewerkt op 30 juni 2007, 12:37

AMSTERDAM -  De politie heeft zaterdagochtend bij een inval in een woning in Amsterdam-Noord vijf personen aangehouden die worden verdacht van poging tot doodslag op de leden van het arrestatieteam. Tijdens de actie van het team werden de leden beschoten.

Het arrestatieteam drong de woning even na vijf uur binnen om een crimineel aan te houden die door de Franse autoriteiten wordt gezocht. Toen de politiemensen de centrale hal van het pand binnenvielen, werd er een schot gelost. Geen van de teamleden raakte gewond en ze konden hun actie afronden.

Drie vrouwen en twee mannen die in het pand waren, onder wie de gezochte verdachte, werden gearresteerd. In de tuin werden een geladen vuurwapen en een kogelhuls gevonden. Uit nader onderzoek bleek dat de tweede man die werd aangehouden, werd gezocht door de Italiaanse autoriteiten.

www.nhd.nl


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #1377 Gepost op: 30 juni 2007, 17:09:59


Ferrari_F50

  • Gast


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #1379 Gepost op: 30 juni 2007, 17:36:23
vanwaar de inzet met gaspakken ???
was toch hydro olie wat lekte  ???