Je huisstijl beschermen volgens het merkenrecht is lastig proces.
Het is bijvoorbeeld niet meer mogelijk om de "culemborgse" variant nu de Medicalrescue.nl variant uitsluitend voor 1 organisatie te claimen..
Henk,
De Pajero van MedicalRescue.NL heeft een tweede leven gekregen als first response voertuig op het evenementen terrein in Heerde.. Hellaas hebben we te veel aan de balken moeten lassen om de auto weer stijf genoeg te krijgen en hellaas is ondanks dat de voertuig stijf genoeg is het niet meer toegestaan om deze op de openbare weg te gebruiken..
Wel zonde dat we van deze auto maar een jaar hebben kunnen genieten. Aan de buitenkant was er niets aan te zien, maar de balken aan de achterzijde waren geheel doorgerot van de binnenzijde.. En door de tectiellaag heeft niemand dat eerst kunnen zien.
We zijn nog bezig om de genoeg geld bij elkaar te krijgen zodat de stichting weer een eigen voertuig heeft voor het waterrescue-team. Het plan is dat het nieuwe voertuig in de zelfde kleur en striping worden uitgevoerd als de Pajero..
Zoals Luc vast wel weet, is het woord reddingsbrigade zelfs niet als woordmerk te beschermen.
zoals je in dit topic kan lezen. Dus hebben ze een enorme klus om met een goede huisstijl te komen.
Een goede huisstijl ontwikkelen en die ook nog beschermt te laten zijn in alle uitingen is erg lastig en kost veel tijd..
Ik moet zeggen dat REDNED wel goed op weg is, en die compliment moet ik hun echt geven..