0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.
Dienst: AmbumedicalRoepnummer: 40-202Soort voertuig: terreinvaardige ambulanceMerk & type: Mercedes-Benz 461 Gelände ambulanceBijzonderheden: voorm. Kijlstra Ambulancedienst Ameland; voorm. privéambulance Helmut Kohl (toenmalig bondskanselier)
Inmiddels in dienst bij BAS (Bronts Ambulance Service)
Bronts is van het voertuig; AmbuCare van het personeel. (en beide bedrijven vallen onder één vlag).
PolimobielDienst: Service MédicalStandplaats: ?Roepnummer: 26-891Soort voertuig: polimobielMerk & type: Mercedes-Benz 1117Bijzonderheden: roenummer
Moet ik je helaas toch verbeteren Enrique, Ambucare is sinds juli van dit jaar samen met Hicare uit Rotterdam samen gegaan, waardoor Bronts weer zelfstandig is met als algemeen directeur de heer Swagemakers.
Dienst: VZA International b.v.Post: AMC Ziekenhuis AmsterdamSoort voertuig: AmbulanceMerk & type: Volkswagen Transporter 2.5tdi / Hornis Blue / VisserKenteken: 24-ZG-GJByzonderheden: Voormalige 19-124, ambulance Zeeland. Xenon verlichting
Als ik deze xenon zie heb ik een vraagje, ik zie wel een sproeiinstallatie, maar is een wis installatie er ook niet bij verplicht?