waar komt chevy nieuw model vandaan kenteken 67-SF-DJ zie foto
Dit is een huur ambulance uit het zuiden van het land geweest, eigendom van een brabants ambulance verhuur en onderhouds bedrijf, dit kan je zien aan de bedrijfsnaam/sticker op de rode baan boven het raam van het linkse voertuig.
Het voertuig aan de linkse zijde is ook nog eens een GMT 600 met GMT 610 neus, dus een oude model chevrolet met de neus van het nieuwe model.
De foto's zijn gemaakt bij een auto veiling neem ik aan, of zijn de voertuigen aangeschaft door uw firma. (ik kom de laatste tijd regelmatig brabantse chevrolets tegen die weer worden aangeboden bij een veilingsfirma nadat ze eerst naar een demontage bedrijf zijn gegaan, ik vraag me dus af wat deze foto in dit topic doet, want het zijn gewoon voertuigen die bij een reguliere ambulance dienst hebben gereden, en waar nu alle voertuig nummers vanaf zijn gehaald)
Ik ga het kenteken niet eens opzoeken want het is voor mij bijna 99% zeker dat het een ambu uit het zuiden is omdat er een matrix bord voor in de grill zit, er waren toendertijd meer dan 25 identieke luxe uitgevoerde chevrolets besteld van dit type en dat zijn nu allemaal mercedessen geworden