Wat vinden jullie van het Nationale Kerstkadeau?

Auteur Topic: Wat vinden jullie van het Nationale Kerstkadeau?  (gelezen 9259 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mederiacvm

• Forum gebruiker
  • The chances of anything coming from Mars.....
Reactie #10 Gepost op: 3 januari 2007, 23:14:54
Het idee is goed, ik heb alleen geen mogelijkheid tot het bestellen van kaarten gekregen.  ??? Ook van een aantal andere vrijwilligers, zowel binnen als buiten de afdeling, ook gehoord dat ze geen brief hebben gekregen. Jammer....
Had een dag maar 48 uur

Yolanda

• Hulpverleenster.
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Hallo ik ben Yolanda :)
Reactie #11 Gepost op: 3 januari 2007, 23:59:46
Ik heb de kaartjes binnen voor 4 januari: My Fair Lady in Apeldoorn. Toen ik ticketline belde vroeg ik gelijk of er een voorstelling bij mij in de buurt was (oosten van het land), omdat alleen Den Haag in het boekje stond... en yes ik ga met mijn zusje en een vriendin. Ik vind het een leuk idee en kijk er naar uit.Dus het heeft zin te vragen of er een show dichterbij is....
Taakveld 3 hulpverlening, AED-bedienster -  O&V.  Sinds 1995 bij  NRK Nederland -Sinds 2010 bij   ESN - Sinds 2009 bij  Event-Safe - FAI-gediplomeerd.

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 4 januari 2007, 19:44:50
Vond het ook een erg leuk kado! :)

DanielB

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 4 januari 2007, 22:00:57
Het kado en het idee waarom is leuk... Echter is school wel eventjes belangrijker... :-X

Yolanda

• Hulpverleenster.
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Hallo ik ben Yolanda :)
Reactie #14 Gepost op: 5 januari 2007, 01:16:11
Ik ben gisteren 4 januari naar My Fair Lady geweest in de Orpheus in Apeldoorn..... Was fantastisch!!! Ik noem het geen kerstkado meer, maar een prachtig nieuwjaarsgeschenk. Ik had ook aangegeven dat ik mega-hoogtevrees heb, en we hebben in de zaal gezeten met genoeg beenruimte.... Ik vind het ook zo, dat als je niet kunt geef die kaarten dan af aan b.v. een collega... zelf leef ik ook van een uitkering en moet elk dubbeltje omdraaien maar eventjes gewoon genieten van een prachtige show, of je nu naar Hans Klok, the Wiz, Bastiaan Ragas of My Fair Lady gaat, je bent er even gewoon lekker uit.. Van mij krijgen ze een grote pluim de mensen van het Nationaal Kerstkado!!!!
Taakveld 3 hulpverlening, AED-bedienster -  O&V.  Sinds 1995 bij  NRK Nederland -Sinds 2010 bij   ESN - Sinds 2009 bij  Event-Safe - FAI-gediplomeerd.

scoutcow

• Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
    • Rhovanion
Reactie #15 Gepost op: 5 januari 2007, 02:10:55
Ik heb mijn kaarten voor de Wiz ook binnen, ga er 13-02 heen, lijkt me erg leuk :)

Heleen Lotus

• Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 6 januari 2007, 03:26:04
Het is op zich wel een aardig idee, maar ik zal er geen gebruik van maken. Er zit niet iets bij waar ik graag naar toe zou willen gaan. Dus de papieren liggen nu in de doos bij het oud papier.

Kanarie

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 6 januari 2007, 12:10:56
Ik ga er volgende maand absoluut van genieten! Ben er erg blij mee (ook al moet ik er wel een eindje voor reizen).

kgbatn8

• Gast
Reactie #18 Gepost op: 7 januari 2007, 20:20:29
leuk kado op zich... maar ik ben toch meer van de actie enzo... volgend jaar survival vakantie  ;)

maar ik maak er toch 3 andere mensen blij mee... heb gekozen voor; the Wiz 8)
voor degene die zelf gaan veel plezier!!!

liefs korelev

lotus bianca

• Senior gebruiker
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #19 Gepost op: 7 januari 2007, 21:34:11
Wij gaan 1 keertje naar de wiz en een keertje naar my faire lady :)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN