Gekke 'politieauto'

Auteur Topic: Gekke 'politieauto'  (gelezen 6211 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sam Hendrix

  • Gast
Gepost op: 3 januari 2007, 21:26:44
Hoi

Vannochtend rond de klok van half 10 reed ik op de A2 richting Maastricht. Bij ongeveer hectometerplaatje 30,0 zag ik een kleine aanrijding met zo te zien alleen blikschade. Maar het opmerkelijke was dat er tussen de Porsche en de 'huis-tuin-en-keuken' auto een blauwe auto stond. Wat voor auto zag ik niet goed, maar het formaat van een Volkswagen Golf Let op! Het was geen Volkswagen Golf maar een krot auto!!!. Bovenop achter zat een kleine lage spoiler. Maar die auto moest een politieauto voorstellen(misschien was het er wel een...). Hij had twee blauwe flitsers voor zijn vooruit en had een zwaailamp die je voor een paar euro, met waarschijnlijk een magneetvoet, op zijn dak. Het zag er erg onprofessioneel en erg geïmproviseerd uit. De twee mannen uit de auto hadden ook geen uniform maar een oranje jas aan zoals werklieden ook wel aan hebben.

Ik stond een beetje op te kijken van die auto, wie kan mij hier meer over vertellen?

Sam




Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #1 Gepost op: 3 januari 2007, 21:34:21
er rijden wel meer onopvallende surveillanceauto's rond met flitsers achter de ruit en een zwaailamp die ze op het dak kunnen zetten. zou dus zomaar kunnen
Politie Aspirant niveau 4


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 3 januari 2007, 21:40:12
er rijden wel meer onopvallende surveillanceauto's rond met flitsers achter de ruit en een zwaailamp die ze op het dak kunnen zetten. zou dus zomaar kunnen

Ja, dat weet ik. Maar dit was erg onprofessioneel. Doe ik zo na...

Sam


Gast

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 3 januari 2007, 21:48:38
Ik zou het niet doen...
véél verstandiger


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 3 januari 2007, 21:53:58
Ik zou het niet doen...
véél verstandiger

Ik was het ook niet van plan :D    ofnoujaaa..... ::) :P :P

Sam


Gast

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 3 januari 2007, 21:58:13
En waarop wilde je dat zetten dan, als 13 jarige..
je fiets ;)
Nee, dan valt het echt op als je op de vluchtstrook staat te knipperen ;)


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 3 januari 2007, 22:05:41
En waarop wilde je dat zetten dan, als 13 jarige..
je fiets ;)
Nee, dan valt het echt op als je op de vluchtstrook staat te knipperen ;)

 :D

maar nu maar weer On-topic denk ik ;)

Sam


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #7 Gepost op: 3 januari 2007, 23:01:32
Hoi

Vannochtend rond de klok van half 10 reed ik op de A2 richting Maastricht. Bij ongeveer hectometerplaatje 30,0 zag ik een kleine aanrijding met zo te zien alleen blikschade. Maar het opmerkelijke was dat er tussen de Porsche en de 'huis-tuin-en-keuken' auto een blauwe auto stond. Wat voor auto zag ik niet goed, maar het formaat van een Volkswagen Golf Let op! Het was geen Volkswagen Golf maar een krot auto!!!. Bovenop achter zat een kleine lage spoiler. Maar die auto moest een politieauto voorstellen(misschien was het er wel een...). Hij had twee blauwe flitsers voor zijn vooruit en had een zwaailamp die je voor een paar euro, met waarschijnlijk een magneetvoet, op zijn dak. Het zag er erg onprofessioneel en erg geïmproviseerd uit. De twee mannen uit de auto hadden ook geen uniform maar een oranje jas aan zoals werklieden ook wel aan hebben.

Ik stond een beetje op te kijken van die auto, wie kan mij hier meer over vertellen?

Sam


Waarschijnlijk een (KLPD of regio) Video wagen (VROS), en vergis je niet in de prijs van de lampjes  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 3 januari 2007, 23:07:41
Die kosten wel een paar centjes als het de professionele jongens zijn ;)

Maar goed, misschien dat iemand uit de regio daar weet welk voertuig dit was, altijd leuk!


Michelle1983

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 3 januari 2007, 23:48:51
Hele domme vraag misschien, maar waar is hectometerpaal 30,0 op de A2?