ik gebruik een Jup Pro V7.1... Ideaal dingetje! Cap codes zijn hand programmeerbaar, maar mocht je meer willen heb je een computer programmer nodig. (Of een kennis met zo'n programmer.) Dan kan je elke code een apart riedeltje geven wat je zelf kan componeren. Ook kan je codes 'prioriteit' geven, zodat je je pieper op stil kan zetten terwijl de geselecteerde codes gewoon voluit schreeuwen. Handig voor 's nachts, als je alleen je eigen dorp wil horen. Ook een érg mooie functie is dat je je capcodes kan labelen. Dus dat er onder elke melding komt te staan welk korps wordt gepiept.
Voorbeeldje:
Prio 2 TS131 Olmendreef Vlaardingen Buitenbrand
Waterweg Kazerne alarm 131 VlaardingenMochten er meerdere codes tegelijkertijd gealarmeerd worden (bijv korps + ovd + RcvD), dan pakken sommige piepers alleen de bovenste code die gealarmeerd wordt, bijvoorbeeld alleen van het korps. Maar vervolgens kan jij niet zien wat er allemaal gealarmeerd is! De Jup Pro V7 is zo geprogrammeerd dat hij ze allemaal onder elkaar zet.
Voorbeeldje:
Prio 1 Binnenbrand HIA410 HIA473 ZDT459 HOOFTWIJK 6 HENDRIK-IDO-AMBACHT
Brandweer Hendrik-Ido-Ambacht (Kazerne Oproep)
Brandweer Hendrik-Ido-Ambacht (Groep 2 - Prio 1)
Brandweer Hendrik-Ido-Ambacht (Staflid van Dienst)
Brandweer Hendrik-Ido-Ambacht (Chauffeurs)
Brandweer Zwijndrecht ( Blusgroep C Prio 1)
Brandweer Zwijndrecht (Blusgroep D Prio 1)
Brandweer Zwijndrecht (Bevelvoerder van Dienst)(mocht je al deze codes in je pieper hebben staan uiteraard...)
Ik hoop dat je zo genoeg info hebt over de Jupiter Pro, ik ben er iig zeer tevreden mee!!
(zucht, ik zou verkoper moeten worden)