Forumborrel !17/2 in Rotterdam

Auteur Topic: Forumborrel !17/2 in Rotterdam  (gelezen 16102 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #50 Gepost op: 23 januari 2007, 20:17:17
S'ochtends vroeg gaat er toch wel weer een trein richting het noord/oosten  :P ;D ;D


Karim

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 23 januari 2007, 20:18:50

Verzamelen rond 20.00 uur bij de big ben....

Dus jullie komen allemaal hierheen ? Gezellig!  ;D 8)

oh wacht eens even, ik ben de 17e zelf in Nederland, dus 'k zal effe kijken wat m'n agenda dan zegt, maar misschien dat ik ook kan komen, dus laten we 't dan toch maar op de big ben in Rotterdam houden  ;)


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #52 Gepost op: 23 januari 2007, 20:27:31
Dus jullie komen allemaal hierheen ? Gezellig!  ;D 8)

oh wacht eens even, ik ben de 17e zelf in Nederland, dus 'k zal effe kijken wat m'n agenda dan zegt, maar misschien dat ik ook kan komen, dus laten we 't dan toch maar op de big ben in Rotterdam houden  ;)
en...wat zegt ie?    ;D

kan ik je noteren?   ;)


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #53 Gepost op: 23 januari 2007, 21:47:02
dan kunnen we altijd nog bekijken waar we naar uitwijken....of iemand een ander idee? :)

De Oude Haven vind ik ook altijd wel gezellig, komt allerlei publiek: veel studenten, maar ook mensen van middelbare leeftijd, jongeren, van alles. Sfeer is daar altijd goed, nooit gezeik. Het Stadhuisplein is wel het échte uitgaanscentrum van Rotterdam, met alle positieve en negatieve dingen erbij. Ligt wel een eindje uit mekaar als het regent.....als het droog is, is het prima te doen. Misschien beginnen op het Stadhuisplein (Big Ben), en als we daar uitgekeken zijn, uitwijken naar iets anders......zoals de Oude Haven (ligt ten zuiden van de kubuswoningen aan de Blaak).
greetz,  Enrique


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #54 Gepost op: 23 januari 2007, 21:51:53
De Oude Haven vind ik ook altijd wel gezellig, komt allerlei publiek: veel studenten, maar ook mensen van middelbare leeftijd, jongeren, van alles. Sfeer is daar altijd goed, nooit gezeik. Het Stadhuisplein is wel het échte uitgaanscentrum van Rotterdam, met alle positieve en negatieve dingen erbij. Ligt wel een eindje uit mekaar als het regent.....als het droog is, is het prima te doen. Misschien beginnen op het Stadhuisplein (Big Ben), en als we daar uitgekeken zijn, uitwijken naar iets anders......zoals de Oude Haven (ligt ten zuiden van de kubuswoningen aan de Blaak).
die weten anneke en Jor ook te vinden..................... ;D 8)


Gast48368

  • Gast
Reactie #55 Gepost op: 23 januari 2007, 21:53:35
die weten anneke en Jor ook te vinden..................... ;D 8)

die vergeet ik noooooooooooooooit weer  :-X ;D ;D ;D


Karim

  • Gast
Reactie #56 Gepost op: 24 januari 2007, 00:02:15
en...wat zegt ie?    ;D

kan ik je noteren?   ;)

Mijn agenda zegt op die datum "Heële Alaaf!" en bedoelt daarmee te zeggen dat er dan carnaval gevierd moet worden en dat ik dan dus in Limburg bliëf.  ;)


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #57 Gepost op: 24 januari 2007, 14:32:54
Karim (en de rest van de feestgangers),

You can take the boy out of Limburg, but you can't take Limburg out of the boy........Jammer dan, ik zal je wel missen. Dit heb ik nog te goed van je, dus wees niet verbaasd als ik binnenkort bij jou op de stoep sta in engeland  ;)

Ik stem voor de Oude Haven, is veel meer mijn ding. 2000 is wel een beetje laat overigens, ik moet ook een eind met de trein naar huis. Kan het niet eerder? (1pm ofzo........... ;D).

WM
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


Karim

  • Gast
Reactie #58 Gepost op: 24 januari 2007, 17:33:57
Karim (en de rest van de feestgangers),

You can take the boy out of Limburg, but you can't take Limburg out of the boy........Jammer dan, ik zal je wel missen. Dit heb ik nog te goed van je, dus wees niet verbaasd als ik binnenkort bij jou op de stoep sta in engeland  ;)

Ik stem voor de Oude Haven, is veel meer mijn ding. 2000 is wel een beetje laat overigens, ik moet ook een eind met de trein naar huis. Kan het niet eerder? (1pm ofzo........... ;D).

WM

Very true indeed, but feel free to drop by at any time  ;)

En voor de rest die geen carnaval gaat vieren (rare mensen  :-X :D), veel plezier in Rotterdam!


Gast48368

  • Gast
Reactie #59 Gepost op: 24 januari 2007, 18:52:37
Karim (en de rest van de feestgangers),

You can take the boy out of Limburg, but you can't take Limburg out of the boy........Jammer dan, ik zal je wel missen. Dit heb ik nog te goed van je, dus wees niet verbaasd als ik binnenkort bij jou op de stoep sta in engeland  ;)

Ik stem voor de Oude Haven, is veel meer mijn ding. 2000 is wel een beetje laat overigens, ik moet ook een eind met de trein naar huis. Kan het niet eerder? (1pm ofzo........... ;D).

WM

we moeten ook rekening houden met de mensen die overdag nog andere dingen te doen hebben(zoals brandweerwedstrijden *&^%$#@  ;D ).......dusssssssssss, zullen we de middenmoot maar nemen??? 1800 uur????  ;) :)


Ennuh.......gezien de ervaringen sluiten we af in de oude haven........... 8) ;D ;D ;D