Forumborrel !17/2 in Rotterdam

Auteur Topic: Forumborrel !17/2 in Rotterdam  (gelezen 16576 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Gast48368

  • Gast
Reactie #80 Gepost op: 14 februari 2007, 22:12:34
Ik heb vandaag gereserveerd voor het eten.....in ieder geval een tafeltje voor 10 personen besteld. :)

Degene waar ik zeker van ben die mee gaan eten zijn:
SEH SUSTERTJE,BartS, Firefamke, Shave, Jorrin, 100% mike, enrique, Carl, Arlé en brandweerman Rick wist nog niet of hij het rond 18.00 ging halen

Voor degene die nog mee willen eten........bel zelf even met Betty beer 010-4124741 ;)
 (resevering onder mijn naam Hetty Verhoeven)

EDIT: posting even aangepast wegens iemand vergeten te noemen

Anneke

moderator
;D ;D ;D


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #81 Gepost op: 14 februari 2007, 22:27:08
Helaas, beetje ver weg voor een Borrel (alle dingen die georganiseerd worden hier zijn altijd op de een of andere manier ver weg................ :-\)


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #82 Gepost op: 15 februari 2007, 20:19:47
Ik heb vandaag gereserveerd voor het eten.....in ieder geval een tafeltje voor 10 personen besteld. :)

Degene waar ik zeker van ben die mee gaan eten zijn:
BartS, Firefamke, Shave, Jorrin, 100% mike, enrique, Carl, Arlé en brandweerman Rick wist nog niet of hij het rond 18.00 ging halen

Voor degene die nog mee willen eten........bel zelf even met Betty beer 010-4124741 ;)
 (resevering onder mijn naam Hetty Verhoeven)

Hetty Beer ;D ;D ;D ;D


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #83 Gepost op: 15 februari 2007, 20:23:41


jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #84 Gepost op: 15 februari 2007, 22:45:21
ikke helaas moet verstek laten gaan ivm werken op de volgende dag Fey-FC utrecht risicowedstrijd

even een vraagje

waarom wordt deze dan om 14.30 gespeeld. Meestal is een risicowedstrijd om 12.30.

De eerste bus vanuit utrecht vertrekt om 12.15 vanaf de parkeerplaats voor de hoofdingang


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #85 Gepost op: 16 februari 2007, 07:46:11
Het was eerst een behoorlijke risicowedstrijd (niveau 3), maar inmiddels is afgeschaald naar niveau 2. Blijft nog wel een risicowedstrijd. Maar niet dusdanig schokkend dat de tijden verschoven zouden moeten worden kennelijk...
greetz,  Enrique


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #86 Gepost op: 16 februari 2007, 20:43:24
Misschien nog een tip voor morgen  ;) ;D ;D ;D:

http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1093814.ece

Hoe leger het hotel is, hoe goedkoper de kamer wordt

De meeste grote hotels in Rotterdam hanteren een flexibel prijsbeleid.
De gemiddelde prijs voor een kamer wordt goedkoper naarmate meer kamers leegstaan. Andersom geldt hetzelfde: hoe groter de vraag naar kamers is, bijvoorbeeld bij grote evenementen of congressen, des te duurder een nachtje slapen is. Met name in het weekeinde, als er minder congresgangers zijn, zijn de meeste kamers een stuk betaalbaarder. Tenzij de animo voor kamers op zaterdag en zondag groot is door een festival of iets dergelijks.

Het Golden Tulip Rotterdam-centre aan de Leuvehaven rekent doordeweeks voor een standaard kamer (zonder ontbijt) zo’n 115 euro. „Op stille momenten kan het tientjes schelen,’’ aldus de afdeling reserveringen. Het Bilderberg Parkhotel (Westersingel) kent geen vaste prijzen. Een woordvoerder: „Op drukke momenten kost een gemiddelde kamer 160 euro, als het doordeweeks rustiger is zo’n 100 euro. In het weekeinde rekenen we, als veel kamers onbezet zijn, 80 euro inclusief ontbijt.’’ The Westin aan het Weena, dat zich evenals het Hilton aan dezelfde straat vooral als zakenhotel profileert, heeft ook flexibele prijzen. Om de Westin-kamers in het weekeinde vol te krijgen wordt 20 procent korting gegeven op de laagste weekeindeprijs. Daarmee komt een nachtje Westin uit op 79 euro per kamer per nacht. Hotel New York, vooral in trek bij toeristen, heeft vaste prijzen tussen de 105 en 160 euro.


Gast48368

  • Gast
Reactie #87 Gepost op: 16 februari 2007, 20:54:55
Niet nodig hoor, wij hebben al een privehotel geboekt, veeeeel beter  8) :)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #88 Gepost op: 16 februari 2007, 20:59:06
Niet nodig hoor, wij hebben al een privehotel geboekt, veeeeel beter  8) :)

Als je met 30 man in een hotel kamer duikt staat 's morgens het ontbijt al klaar...  ;) ;D ;D ;D ;D ;D


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #89 Gepost op: 16 februari 2007, 21:03:34
Iedereen morgen een fijne dag.
Ik vertrek om 5.00 uur richting frankrijk en ga de sneeuw opzoeken.  ;D