Beste peter !
Hoe eenvoudig het ook is het mag gewoon niet. Al doe je het met 10 man. Zuurstof staat BIG gerigitreerd en mogen alleen door bevoegden toegediend worden. EHBOers reddingsbrigades en de hele rataplan die je hebt opgenoemd staan niet BIG geregistreerd.
Anders mogen we ook medicijnen gaan uitschijven en medicatie geven want zuurstof is hoe je het went of keert een medicijn.
Je had een groep op herhaling ? Wat voor mensen waren dat dan ? Mensen die BIG gerigistreerd staan ?
Greetz JoOsT
Beste Joost,
De mensen die ik op herhaling had waren DAN O2 Advanced providers..
Ik heb dezelfde dejavu als Henk en Christiaan en speciaal met jou Joost.
Ik heb jij nu al tig keer gevraagd of jij bronnen kunt noemen waar uit blijkt dat zuurstof geven t oedienen iets met de BIG wet te maken heeft.
Een grotere kolder is er namelijk niet.. Ik heb in alle discussie je laten zien dat het niet zo is met bron vermelding. Moet ik in herhaling vallen of is een verwijzing naar de discussies op dit forum voldoende...
Dus of noem bronnen en verwijzing naar welke teksten je je op basseert. Alle regeling hierover vind je op internet. Mocht je de URL niet kunnen vinden dat staan bijna alle links op de volgende pagina :http://www.rescuetraining.nl/BRON.htm
Je blijft bij standpunt na ongeveer 10 discussie's over dit onderwerp. Ik laat mij graag overtuigen als jij bronnen noemt. Ondanks dat ik alle bronnen noem en je laat zien. Volgens mijn laat jij je niet overtuigen of zo iets.. Maar je vervuilt daarmee de discussies wat mij betreft aanzienlijk..
Wie zich niet laat overtuigen zal nooit groeien