Het is toch leuk om te bemerken dat peter A telkenmale zijn stokpaardjes ten tonele tovert. De vele buitenlandse opeidingen, zuurstof toediening en nu weer de ballonbeademing. Hou er nog toch eens mee op Peter. Jij hebt belangen, commercieel!
Ik ben blij dat je het erg leuk vind dat mijn stokpaardjes aandacht krijgen. En ik heb er nog wat.. En dat levert tot nu toe dacht ik interesante discussies op..
Dus waarom ik daarmee moet stoppen snap ik niet echt..
Ik heb belangen, en die hebben we allemaal hier. Ja, ik hoop ook commerciele belangen, zoals velen hier.. Daar doe ik niet geheimzinnig over. Echter zoals je je duidelijk in mij en mijn bedrijfje verdiept heb. Zijn dat in geld uitgedrukt niet zo'n grote belangen.. En zoals weet hoef ik er niet van te eten..
Dus om te suggereren dat mijn argumenten uit louter commerciele doelstellingen zijn. doe je mij flink onrecht aan en dan lees je verrek slecht de argumenten..
Het gaat er niet om mensen trucjes te leren en hen dan het idee te geven dat zij een patient op een professionele mannier behandelen.
Juist in de trainingen die ik geef, leer ik een aap niet een kunstje, maar geef ik ze inzicht in het Kunstje en dat het op een goede manier hulp kunnen verlenen wanneer dat nodig is. En daar bij houd ik me aan de strengste internationale en nationale richtlijnen. En zijn bijna alle opleidingen die ik verzorg worden gecertificeerd door Nederlandse en Europese instanties..
Gelukkig krijg veel positieve feedback van m'n klanten en hebben alle deelnemers van de opleidingen voldoende zelfvertrouwen om in situaties die daarom vragen te handelen om een zeer verantwoordelijke manier..
Ik ga graag een andere discussie met je aan over kwaliteitsystemen. Gezien jouw reactie heb je nauwelijks een beeld hoe zo'n training werkt, volgens de modernste didactische richtlijnen.. En dat kunnen er maar een paar in Nederland zeggen.