Erbij denkend dat meer dan driekwart van dit getal waarschijnlijk al een hulpverlener is. Dus waar is de rest van Nederland die tegen geweld zijn bij hulpverleners?
Naar mijn mening zouden minimaal 2 miljoen Nederlanders gereageerd moeten hebben op deze conventie om het te laten slagen.
Ik proef een " als je niet tekent ondersteun je het geweld tegen de hulpverleners" zoals een Amerikaanse president ooit als zei" als je niet voor ons bent, ben je tegen ons"
Maar dat is wel heel kort door de bocht. Ik denk dat mensen het geweld in het algemeen zijn.
Wat denk je als 2 miljoen mensen getekend hebben? Dan stopt het geweld? Ik denk het niet.
Ik heb niet getekend dus ik ben, volgens jou, het er mee eens dat er geweld tegen hulpverleners wordt gedaan.
Echt niet. Maar ik ben tegen geweld in het algemeen. Tegen wie dan ook gericht. (gepast geweld voor eigen bescherming, door politie prima)
Wat heeft mijn handtekening voor waarde? Niets. Er zouden harde straffen worden uitgedeeld en wat gebeurt er?
Daarnaast moet er niet alleen gestraft worden maar de "oorzaak" moet bestreden worden.