10 februari 2007 - Informatiedag brandweermanager / voltijd officiersopleiding

Auteur Topic: 10 februari 2007 - Informatiedag brandweermanager / voltijd officiersopleiding  (gelezen 2539 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Op 10 februari is er in Arnhem bij het NIFV een informatiedag over de voltijdsopleiding tot brandweermanager wel in september 2007 weer van start hoopt te gaan. (Dit is dus eigenlijk de oude officiersopleiding)

Zijn er mensen die deze dag willen/ gaan bezoeken? Ik heb me in ieder geval wel ingeschreven!

Voor meer informatie zie: www.brandweermanager.nl




Gast48368

  • Gast
gelinkt naar de kalender


JoostV

  • Gast
Ben niet geweest, had een afscheidsfeestje omdat ik deze week naar het buitenland vertrek(tijdelijk).
Heb wel gesolliciteerd, meer mensen hier?

Voor de geinteresseerden, gisteren kreeg ik te horen dat er een duidelijk beschrijving van de selectieprocedure nu online staat.


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Ik ben wel geweest, was erg interessant en ziet er verder allemaal wel goed uit!

Ik ga dan ook strijden voor 1 van de 24 plekjes... en aangezien er zaterdag denk ik alleen al zo'n 60 geinteresseerde waren.

Tot in september  8)


Rene112

  • Gast
Ik ben wel geweest, was erg interessant en ziet er verder allemaal wel goed uit!

Ik ga dan ook strijden voor 1 van de 24 plekjes... en aangezien er zaterdag denk ik alleen al zo'n 60 geinteresseerde waren.

Tot in september  8)

Net als vorig jaar, zal elke regio vrijwel zeker een student gaan adopteren. Daardoor komt elke student in een "eigen" regio terecht voor het "leren op de werkplek" dat zo'n beetje de helft van de opleidingstijd zou moet omvatten.

Dus wie weet....  wordt je 1 van de 24..... en kom je ook nog eens bij ons/mij terecht!  ;)     ;D

groeten,
René de Caluwé


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Net als vorig jaar, zal elke regio vrijwel zeker een student gaan adopteren. Daardoor komt elke student in een "eigen" regio terecht voor het "leren op de werkplek" dat zo'n beetje de helft van de opleidingstijd zou moet omvatten.

Dus wie weet....  wordt je 1 van de 24..... en kom je ook nog eens bij ons/mij terecht!  ;)     ;D

groeten,
René de Caluwé


Ik denk dat ik op dat moment wel een heel goede leermeester heb ;), toch gaat mijn voorkeur uit naar de eigen regio Utrecht :D


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Komende week de eerste selectieronde, cognitieve capaciteitentest op de politie-acadamie in Apeldoorn.

Iedereen die deze mag/moet doen, succes!!

ohja, ik mag ook komen  ;D ;D


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Cognitieve capaciteitentest (das echt vaag... ::)) is gemaakt en de uitslag is bekend. Men mag nu door voor het competentiegericht interview.

Ohja, mag weer komen  ;D


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Momenteel is men in Apeldoorn bezig met de laatste selectieronden op het gebied van psyche en capaciteiten. Laatste deel is een assessment centre met vragenlijsten, gesprek psycholoog, praktijkopdracht, 2-gesprek en Motorkapoverleg.

Bij het motorkapoverleg mag je voor het eerst echt OvD spelen, inclusief portofoon  ;D ;D (jammer dat ze alleen niet terugzeggen, maar gaat om het idee)

Ook fijn dat een burgemeester gaat roepen dat alle verantwoordelijkheid bij de OvD ligt wanneer de pers er ook gewoon bijstaat... hoop dat een burgemeester dat in het echt niet doet. mijn reactie: 'Kop houden, bestrijding van de brand heeft eerste prioriteit!" (en dat dan politiek geformuleerd :P)

Ben dus nog steeds in de running voor een plekje bij de 24 nieuwe officieren  O0, hoeveel andere er nog zijn... totaal onbekend.