SIGMA ingezet tijdens storm 18 januari 2007

Auteur Topic: SIGMA ingezet tijdens storm 18 januari 2007  (gelezen 14099 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #20 Gepost op: 19 januari 2007, 13:53:15
Maar goed...er zijn dus geen teams ingezet tijdens de storm...  ::)

Nou daar ben ik blij om. Moet er niet aan denken om met de bus en aanhanger de weg op had moeten gaan.
Hadden we ons zelf kunnen gaan helpen, denk ik.


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #21 Gepost op: 19 januari 2007, 15:22:40
Mijn 'drukte' bleef beperkt tot ' ::)'... Discussies zijn prima, maar moeten wel on-topic blijven. Waar ik me wel druk over kan maken, is het verschrikkelijk slechte Nederlands dat er zo af en toe gebruikt wordt, en over de soms wat gebrekkige manieren, zoals:

"maar uhhhh weltrusten. ik heb geen zin om deze discussie verder aan te gaan ik heb mijn mening jij de jouwe.
 wel vol blijven houden want dan doe je in ieder geval zelf mee aan dit offtopic gel.l"
Arts  www.alphalog.nl


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #22 Gepost op: 19 januari 2007, 16:04:45
Nou daar ben ik blij om. Moet er niet aan denken om met de bus en aanhanger de weg op had moeten gaan.
Hadden we ons zelf kunnen gaan helpen, denk ik.
Ik hoor anders sterke geruchten dat de SIGMA bussen uit Woudenberg gebruikt zijn in Rhenen voor het uitdelen van voedselpaketten...  :o

Vraag me alleen af waarom wij daar niets vanaf weten.


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #23 Gepost op: 19 januari 2007, 16:32:22
Mijn 'drukte' bleef beperkt tot ' ::)'... Discussies zijn prima, maar moeten wel on-topic blijven. Waar ik me wel druk over kan maken, is het verschrikkelijk slechte Nederlands dat er zo af en toe gebruikt wordt

Ook niet on topic, maar ik verbaas me af en toe ook over het taalgebruik, dan heb ik het niet over typefoutjes, maar over zinsopbouw,stijl etc.
Ik heb wel eens het idee dat een heel jong iemand zich voor een veel ouder iemand uitgeeft maar dan door zijn/haar taalgebruik door de mand valt :-)
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #24 Gepost op: 19 januari 2007, 19:14:54
Daarbij is in Zwolle de haakarmbak ook ingezet.

Wat is de nut en noodzaak van alleen de haakarmbak?


klinknagel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #25 Gepost op: 19 januari 2007, 23:43:53
Wat is de nut en noodzaak van alleen de haakarmbak?

De harde wind tegen houden !!

Ik zelf was de gehele nacht aan het werk ivm de harde wind.  Lag pas om 04.00 uur in bed !!
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.


klinknagel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #26 Gepost op: 19 januari 2007, 23:49:37
Ook niet on topic, maar ik verbaas me af en toe ook over het taalgebruik, dan heb ik het niet over typefoutjes, maar over zinsopbouw,stijl etc.
Ik heb wel eens het idee dat een heel jong iemand zich voor een veel ouder iemand uitgeeft maar dan door zijn/haar taalgebruik door de mand valt :-)

Wat ben jij goed !!!  beschaft nederlands, en op het eind een smiley  ;D

Ze zijn er ook die denken dat ze  een trauma arts zijn of zo . Hebben het over patieten.

Maar eigenlijks zijn het niets meer dan slachtoffers.
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #27 Gepost op: 19 januari 2007, 23:55:29
Ik hoor anders sterke geruchten dat de SIGMA bussen uit Woudenberg gebruikt zijn in Rhenen voor het uitdelen van voedselpaketten...  :o

Vraag me alleen af waarom wij daar niets vanaf weten.

Nou ik weet van niks. Ik neem aan dat als dit zo zou zijn geweest, ik hier toch wel wat van te horen gekregen zou hebben.
Misschien hebben ze alleen de rode kruis bus gebruikt van de plaatselijke afdeling.
Ik kan mij niet voorstellen dat de sigma bussen voor het uitdelen van voedselpakketten gebruikt worden.


R.C.

  • BHVer.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #28 Gepost op: 20 januari 2007, 22:39:01
Ik hoor anders sterke geruchten dat de SIGMA bussen uit Woudenberg gebruikt zijn in Rhenen voor het uitdelen van voedselpaketten...  :o

Vraag me alleen af waarom wij daar niets vanaf weten.

Het is geen sterk gerucht. Op de tv waren vijdagmorgen idd beelden te zien dat iemand met een hes met HGN en een sigmapet op koffie aan het uitdelen was bij de situatie.
Dus ik weet niet of het een sigmalid was of hoe het dan ook zit.

Oja ik zit nu ook onder de verkeerde naam te werken  8).

Groetjes
Arend (Abeens )


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #29 Gepost op: 20 januari 2007, 22:57:48

Het is geen sterk gerucht. Op de tv waren vijdagmorgen idd beelden te zien dat iemand met een hes met HGN en een sigmapet op koffie aan het uitdelen was bij de situatie.
Dus ik weet niet of het een sigmalid was of hoe het dan ook zit.

Oja ik zit nu ook onder de verkeerde naam te werken  8).

Groetjes
Arend (Abeens )

Ik denk eerder dat het Opvang en Verzorging geweest zal zijn.