Ambulance dienstauto's (piketvoertuigen / personenauto's)

Auteur Topic: Ambulance dienstauto's (piketvoertuigen / personenauto's)  (gelezen 203086 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Bart S

  • Gast
Reactie #160 Gepost op: 5 februari 2010, 08:53:50
Ja, hij is om de haverklap kaputt. Staat nog wel regelmatig binnen in de MMT-loods op Airport, maar volgens mij niet altijd.

Ok, thanks! Opvallend dat ze in die VW rijden dan, er staat in Zoetermeer namelijk een reserve-Vito....


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #161 Gepost op: 5 februari 2010, 16:28:53
Ok, thanks! Opvallend dat ze in die VW rijden dan, er staat in Zoetermeer namelijk een reserve-Vito....

Ja, de jongens/meisjes van de LFL02/MMT02 lijken niet zo dol op de Vito te zijn. Eerder hebben ze al een huur-Suzuki van De Graaff gebruikt als MMT-wagen en nu dan de Touran. Vinden ze wendbaarder, sneller en makkelijker in het gebruik. Qua bagageruimte is het prima te doen want de reserve-tassen die in de Vito liggen, nemen ze niet mee en hebben ze nooit nodig. Zeggen ze.  8)
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #162 Gepost op: 9 februari 2010, 16:38:33
Ja, de jongens/meisjes van de LFL02/MMT02 lijken niet zo dol op de Vito te zijn. Eerder hebben ze al een huur-Suzuki van De Graaff gebruikt als MMT-wagen en nu dan de Touran.

Die stond vandaag in het Amsterdamse,



Dienst: De Graaff ambulancetechniek / verhuur
In dienst bij: ?
Soort voertuig: Piketvoertuig
Merk & type: Suzuki SX4 / De Vries ambulance's
Byzonderheden:
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


RuudF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
Reactie #163 Gepost op: 9 februari 2010, 16:53:43
Bovenstaande Suzuki is géén Swift maar een SX4.
Ik wéét het het is enorm muggezifterij, maar om de gegevens correct te houden.....toch maar ff gereageerd.

Ruud


Bart S

  • Gast
Reactie #164 Gepost op: 9 februari 2010, 18:14:02
Ik meen dat deze Suzuki momenteel in dienst is als vervangend voertuig voor de OVD-G Noord (regio Amsterdam). De VW Golf heeft, naar het schijnt, een kleine crash doorgemaakt.... ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #165 Gepost op: 9 februari 2010, 18:40:04
Ik meen dat deze Suzuki momenteel in dienst is als vervangend voertuig voor de OVD-G Noord (regio Amsterdam). De VW Golf heeft, naar het schijnt, een kleine crash doorgemaakt.... ;)

Weet jij misschien hoe het zit? bij de GGD op de Nieuwe Achtergracht staan soms wel drie of vier ''OVD-G'' Golfjes, allen met Coördinatie op de zijkant (of zoals onderstaande Coördinator)



Dienst: GHOR Amsterdam-Amstelland
Roepnummer: 13-841
Soort voertuig: Coördinator
Merk & type: VW Golf5
Byzonderheden: Sticker toegevoegd, GHOR Amsterdam-Amstelland
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #166 Gepost op: 9 februari 2010, 19:17:58
Als ze in Amsterdam de roepnummering conform landelijke standaard hanteren, is dit geen OvD-G-voertuig, maar een voertuig van het HS-GHOR of het HAc (13-841).

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,36431.msg730009.html#msg730009 voor een volledige lijst.
greetz,  Enrique


Bart S

  • Gast
Reactie #167 Gepost op: 9 februari 2010, 20:21:10
Als ze in Amsterdam de roepnummering conform landelijke standaard hanteren, is dit geen OvD-G-voertuig, maar een voertuig van het HS-GHOR of het HAc (13-841).

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,36431.msg730009.html#msg730009 voor een volledige lijst.

Yep, dat zijn als het goed is piket auto's voor het meldkamerpersoneel enzo.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #168 Gepost op: 12 februari 2010, 18:10:20




Dienst: GHOR Hollands-Midden
Roepnummer: 16840
Soort voertuig: Dienstvoertuig, coördinatie
Merk & type: Mercedes Benz B200


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #169 Gepost op: 13 februari 2010, 12:26:19


Dienst: UMCG Ambulancezorg
Roepnummer: 944
Soort voertuig: Piket
Merk & type: Peugeot 106
Bijzonderheden: Geen gele bumper
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------