0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
895 als roepnummer voor de OvD-G vind ik niet heel voor de hand liggend. Meestal zijn het de lage nummers (801 - 819) die voor de OvD-G worden gebruikt.Ben je er zeker van dat dit een OvD-G auto is?
ik weet het zeker dat het de OvD-G is, maar ik weet ook niet waarom met een 8 begint
Dienst: GGD KennemerlandRoepnummer: 12-803Soort voertuig: Piketvoertuig OVD-GMerk & type: Volvo V50 Byzonderheden: Om aan de nieuwe signaleringseisen te voldoen is er gekozen om een Vista op het dak te plaatsen in plaats van de Arjent op de oudere OVD-G Volvo's
Die 8 is niet zo vreemd (GHOR), die 95 is hetgeen wat vreemd is (normaliter iets van verbindingen/coordinator gewondenvervoer etc.).
de OvD-G's van gooi draaien volgens mij ook dienst als rapid responder, misschien dat dat iets veranderd?
Merk en type: Opel ZafiraDienst: Ambulancedienst Noord en Oost Gelderland GHOR N.O.G.Functie: CvD-GDatum: 2010Bijzonderheid: Blanco motorkap.Merk en type: Opel ZafiraDienst: Ambulancedienst Noord en Oost Gelderland GHOR N.O.G.Functie: OvD-G WestDatum: 2010