Hulpverleningsdiensten betrokken bij ongeval A7 - Noordbroek 27-01-2007

Auteur Topic: Hulpverleningsdiensten betrokken bij ongeval A7 - Noordbroek 27-01-2007  (gelezen 2421 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Bij een ernstig verkeersongeval op de A7 bij Noordbroek is gisteravond een 74-jarige vrouw om het leven gekomen. De vrouw reed mee met een ambulance die door plotselinge gladheid van de weg raakte. In de chaos die daarop volgde raakten nog zeven mensen gewond.

De ambulance kwam tot stilstand in een sloot naast de weg. Toevallig passerende agenten stopten hun auto onmiddellijk op de vluchtstrook om hulp te verlenen. Hun auto werd te laat opgemerkt door een andere automobilist, die er bovenop knalde. De bestuurder van het voertuig bleef ongedeerd, maar het ongeval zorgde wel voor een ravage op de weg.

Vlak na het tweede ongeval stopte er een brandweerwagen om assistentie te verlenen. Die brandweerwagen werd ook weer over het hoofd gezien door een volgende automobilist, die via de vangrail de brandweerwagen ramde. Om de chaos compleet te maken, reed er even later nog een auto op de stilstaande voertuigen in.

Door het ongeval is de A7 ongeveer vier uur afgesloten geweest. De plaatselijke gladheid is vermoedelijk veroorzaakt door een flinke hagelbui.

bron: FOK

kheb geen foto's maar uhm k vond hem wel een eigen topic waard eigenlijk


Politie Aspirant niveau 4




royke777

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
Reactie #2 Gepost op: 27 januari 2007, 11:42:06
Zeer duidelijke foto's  ??? :-\
Groetjes Roy Loyson   My Pictures on airliners[/


Jos v L

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Gast

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 27 januari 2007, 15:22:13
Lijkt me weinig om te lachen wat je daar ziet, ondanks de wazige foto's.


royke777

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
Reactie #5 Gepost op: 27 januari 2007, 15:28:43
Het ging zich ook niet om te lachen over het ongeval ,maar over de foto's die een beetje bagger zijn .
Begrijp me niet verkeerd , Kritiek is goed , daar kun je alleen maar van leren .

MAar kan natuurlijk ook zijn dat deze foto's met een telefoon zijn gemaakt  8) ::) :D
Groetjes Roy Loyson   My Pictures on airliners[/


Karim

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 27 januari 2007, 15:29:19

Toevallig passerende agenten stopten hun auto onmiddellijk op de vluchtstrook om hulp te verlenen.
Hun auto werd te laat opgemerkt door een andere automobilist, die er bovenop knalde.

Ik eerste wat ik dacht toen ik dit stukje las is "wat deed die auto dan op de vluchtstrook?".

Reed die auto nu gewoon op de rijbaan en kwam hij door de gladheid op de vluchtstrook terrecht, of reed ie al op de vluchtstrook (en waarom?) en zag ie die politie wagen daar te laat ?

Maar goed we weten toch niet wat er precies gebeurd is dus 't heeft eigenlijk ook weining zin om daarover te gaan speculeren.

Op de website van de volkkrant staat trouwens 'n plaatje :



jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
Reactie #7 Gepost op: 27 januari 2007, 16:27:20
nou wat en ravage is echt erg :|
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG