Welsh Medic,
dus volgens jou hoeven we alleen maar 112 te bellen als wij Ehv-ers bij een ongeval komen. en nadat we alle nodige gegevens hebben doorgegeven, kunnen we lekker doorlopen, en hoeven we nergens meer naar om te kijken. nou ja hooguit dat we op een afstand toekijken voor het geval we moeten reanimeren, tot ambu tp is?
nouja doen we dat toch de volgende keer zo??? , of ik weet het nogbeter gemaakt: k kan meteen mn ehbo diploma, en met mij ook een heleboel Ehv-ers, naar denhaag terug sturen met het verzoek of men deze meteen ongeldig wil verklaren, omdat we er nu toch niks meer aan heb als ik jou advies moet op volgen, vind je ook niet??
want om wat gegevens door te bellen en indien nodig eventjes te reanimeren hb je toch geen ehbo-diploma nodig, kan ik ook wel zonder??? hoeft niemand meer een volledige ehbo cursus volgen want is toch niet nodig korte reanimatieles van 2 uurtjes is dan ook wel voldoende vind je niet??
ps jou vooroordeel over ehbo-ers klopt niet helemaal, natuurlijk zitten er rotte appels tussen dat accepteerd iedereen, want heelveel ehv-ers weten wat ze doen, en ze volgen perfect de procedures in het Oranjekuis boekje,(ookal vind ik het zelf soms ook niet bepaald logisch wat er staat) en we proberen altijd zoveel mogelijk het so dingen zelf te laten doen, en we proberen zoals je zegt ook zo min mogelijk te knoeien/werken aan het so. dus als je er klachten over hebt verwijs ik je graag door naar
www.ehbo.nl, op deze site kun je ook klachten kwijt over de lesstof ehbo, examens, en alle andere dingen mbt het oranjekruis.
groetjes,