Raynaud->hulpverlening in?

Auteur Topic: Raynaud->hulpverlening in?  (gelezen 6755 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #10 Gepost op: 29 januari 2007, 22:41:33
Ik denk eerlijk gezegd dat je op je psychische verleden al een reden is om je niet toe te laten.
Arts  www.alphalog.nl


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #11 Gepost op: 29 januari 2007, 22:47:49
ik doelde meer op bijv thermo onderhandschoenen voor in de winter oid
of manieren van beetpakken
niet zozeer op medicijnen
Ah, oke, sorry.

Ja, dat kan. Goed idee :) Dank.
*leegheid*


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #12 Gepost op: 30 januari 2007, 07:55:03
Hoi Mystique,

Als ik jou was, zou ik (voor het politie-gedeelte dan) contact opnemen met de Politieacademie. Voor de selectie krijg je aan het eind van de rit een fysiek-motorisch onderzoek. Telefoonnummer van de Politieacademie: (055) 539 20 00. Misschien is het handiger om een briefje te schrijven (knippen en plakken van jouw tekst hierboven ongeveer... ;) ), en dat te sturen naar:

Politieacademie
Postbus 834
7301 BB Apeldoorn

Daarin kan je verzoeken of de medische dienst van de Politieacademie wil beoordelen of jij, met de genoemde aandoening, uberhaupt in aanmerking zou kunnen komen voor een executieve functie bij de politie.

Voor de selectie als ambulancechauffeur of -verpleegkundige, kun je denk ik het best contact opnemen met de Ambulancezorg in jouw regio, die kunnen je vast alles vertellen over de selectie-eisen.

Groetjes!
greetz,  Enrique


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #13 Gepost op: 30 januari 2007, 09:39:47
Dank, ga ik zeker doen.
*leegheid*


Brigosaurus

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 9 februari 2007, 13:21:42
Ik ben bekend met het fenomeen.

Ik heb het als restletsel overgehouden uit mijn diensttijd. Overigens waren dat de laatste keren dat ik het écht koud gehad heb. Nu is het hooguit 'handfris' te noemen. Bij mij is het niet zo wereldschokkend aanwezig maar ervaar ik er wel wat hinder van. Het is niet zo dat het bij mijn dagelijkse werkzaamheden echt hindert. Wél heb ik bijna altijd koudere handen dan anderen. Vooral als ik motor rijd zijn ze zo ongeveer een kwartiertje vanaf het tweede kootje spierwit. Als het warme rode stadium bereikt is kan ik trouwens een hele middag sneeuwballen gooien met blote handen want koud worden ze nooit meer.

Geen enkel beletsel dus.

Wees welkom.

:)


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #15 Gepost op: 9 februari 2007, 15:25:14
Ik ben bekend met het fenomeen.

Ik heb het als restletsel overgehouden uit mijn diensttijd. Overigens waren dat de laatste keren dat ik het écht koud gehad heb. Nu is het hooguit 'handfris' te noemen. Bij mij is het niet zo wereldschokkend aanwezig maar ervaar ik er wel wat hinder van. Het is niet zo dat het bij mijn dagelijkse werkzaamheden echt hindert. Wél heb ik bijna altijd koudere handen dan anderen. Vooral als ik motor rijd zijn ze zo ongeveer een kwartiertje vanaf het tweede kootje spierwit. Als het warme rode stadium bereikt is kan ik trouwens een hele middag sneeuwballen gooien met blote handen want koud worden ze nooit meer.

Geen enkel beletsel dus.

Wees welkom.

:)
Ah, super! Op zo'n reactie zat ik nou te wachten ;)

Sowieso is dat bij mij ook zo, als ze eenmaal weer warm zijn kan ik ze gewoon blijven gebruiken. Maar voordat ze warm zijn...

(ik zit nu ook met paars, rood en wit gevlekte handen hier ;D)
*leegheid*


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #16 Gepost op: 9 februari 2007, 19:16:11
Ah, super! Op zo'n reactie zat ik nou te wachten ;)

Sowieso is dat bij mij ook zo, als ze eenmaal weer warm zijn kan ik ze gewoon blijven gebruiken. Maar voordat ze warm zijn...

(ik zit nu ook met paars, rood en wit gevlekte handen hier ;D)

De natuur is soms echt onhandig: ik had vroeger altijd klamme zweetklauwtjes....... gelukkig nu niet meer  :-\
greetz,  Enrique


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #17 Gepost op: 9 februari 2007, 20:31:46
De natuur is soms echt onhandig: ik had vroeger altijd klamme zweetklauwtjes....... gelukkig nu niet meer  :-\
Je kunt kiezen: Klamme zweethandjes of handen die zo'n kleur hebben dat je er vaak opmerkingen over krijgt en waar je niets mee voelt ;)
*leegheid*


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #18 Gepost op: 9 februari 2007, 20:59:01
Je kunt kiezen: Klamme zweethandjes of handen die zo'n kleur hebben dat je er vaak opmerkingen over krijgt en waar je niets mee voelt ;)

is niet vergelijkbaar :) voor jullie allebei heeft het voor hinder gezorgt... leed kun je niet aan maatstaven verbinden dat hangt af van vele factoren.
van een arm jongetje uit afrika een broodje stelen levent je met MAZZEL alleen flinke verwondingen op
in nederland kijken ze je treurig aan
.. zelfde situatie.. alleen andere mensen
Politie Aspirant niveau 4


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #19 Gepost op: 11 februari 2007, 00:17:36
is niet vergelijkbaar :) voor jullie allebei heeft het voor hinder gezorgt... leed kun je niet aan maatstaven verbinden dat hangt af van vele factoren.
van een arm jongetje uit afrika een broodje stelen levent je met MAZZEL alleen flinke verwondingen op
in nederland kijken ze je treurig aan
.. zelfde situatie.. alleen andere mensen
Ik bedacht me later dat ik het niet had moeten posten. Beide is inderdaad erg vervelend.
*leegheid*