Raynaud->hulpverlening in?

Auteur Topic: Raynaud->hulpverlening in?  (gelezen 6753 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #20 Gepost op: 11 februari 2007, 18:09:38
Ik bedacht me later dat ik het niet had moeten posten. Beide is inderdaad erg vervelend.

zo moet je niet denken want ik denk dat er velen zijn die (instinctief) ook onderscheid maken en gaan afwegen je zegt het niet zomaar ;)
Politie Aspirant niveau 4


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #21 Gepost op: 12 februari 2007, 00:44:47
zo moet je niet denken want ik denk dat er velen zijn die (instinctief) ook onderscheid maken en gaan afwegen je zegt het niet zomaar ;)
En toch blijft het feit dat als je je wat meer verplaatst in beide situaties dat het beide vervelend is, zij het wel op een andere manier. De reactie was gewoon (zoals wel meer van mij) ondoordacht. :)
*leegheid*


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #22 Gepost op: 12 februari 2007, 07:48:43
Nee joh, "klamme pootjes" staan natuurlijk in geen enkel vergelijk met een aandoening als Raynaud. Ik wou het ook niet serieus vergelijken natuurlijk. Ergo conclusio: was niet serieus bedoeld, was gewoon een "luchtige" opmerking in een serieus topic.  ;)
greetz,  Enrique


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #23 Gepost op: 12 februari 2007, 09:35:02
Nee joh, "klamme pootjes" staan natuurlijk in geen enkel vergelijk met een aandoening als Raynaud. Ik wou het ook niet serieus vergelijken natuurlijk. Ergo conclusio: was niet serieus bedoeld, was gewoon een "luchtige" opmerking in een serieus topic.  ;)
Ik blijf er bij dat beide heel vervelend heb.

Stel je voor dat je zweethandjes hebt, je busje pepperspray pakt en die op de grond laat vallen ofzo  ::)
*leegheid*


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #24 Gepost op: 12 februari 2007, 14:48:08
dat zou lullig zijn  :P


fedor

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 24 februari 2007, 20:39:50
Sorry maar ehe,,,,,,,,,, vergeet het maar.

Zou je al door de selectie komen dan kan je het bij de medische keuring (meestal een week voor je aanstelling) wel schudden.
Denk helder en zoek een andere werkplek, anders dan politie, beveiliging, kmar.     (en dat verdient nog beter ook)