GRIP 3 Zeer grote Scheepsbrand - Velsen-Noord 30-01-2007

Auteur Topic: GRIP 3 Zeer grote Scheepsbrand - Velsen-Noord 30-01-2007  (gelezen 111486 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #180 Gepost op: 30 januari 2007, 18:47:59
14:25:18   30-01-07   20   G   BRAN   PRIO 1 CE511 Velserstraat 3 Haarlem HV Zonder Gevaar
14:06:37   30-01-07   20   G   BRAN   PRIO 1 CE591 Velserstraat 3 Haarlem HV Zonder Gevaar
14:06:25   30-01-07   20   G   BRAN   PRIO 1 OD501 CE591 Velserstraat 3 Haarlem HV Zonder Gevaar

Zeker testers?

Je bent niet de eerste die dit plaatst, eerst even lezen aub. Nee ze zijn echt ingezet in Haarlem ivm hun expertise op het gebied van scheepsbranden.....

Groeten, Peter.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #181 Gepost op: 30 januari 2007, 18:49:35
Is dat niet de AS en TS 51.1 van de Coloradoweg  ::) ::)

Even naar het kenteken kijken :P
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #182 Gepost op: 30 januari 2007, 18:50:04
Brand op schip kan dagen duren
HAARLEM - Het kan nog dagen duren voordat de brand die op het vissersschip in de haven van Velsen woedt is geblust. Dat heeft brandweercommandant Sieb Pauwe dinsdagmiddag gezegd.
Volgens hem is de brand nog lang niet onder controle. Hij zei dat tijdens een persconferentie in het Nova College in Haarlem.
In de loop van de dag is ontploffingsgevaar ontstaan, maar dat gevaar is aan het einde van de middag verminderd, bleek uit onderzoek door de brandweer.

Mocht er toch een explosie optreden, dan zullen de gevolgen zich beperken tot het schip en enkele meters daarbuiten. Extra ontruiming is overbodig, aldus Pauwe.

www.nu.nl


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #183 Gepost op: 30 januari 2007, 18:53:18
Even naar het kenteken kijken :P

 ;D ;D

Gezien de combinatie van beide voertuigen vermoed ik het wel.
Die lichtbalk van de voorste wagen zit ook wat hoger en daarboven het witte kanon net zoals de AS 51.1  ;)


Bart S

  • Gast
Reactie #184 Gepost op: 30 januari 2007, 18:56:43
De brand zat vanochtend op het werkdek. Hier een foto daarvan, gevonden op http://www.scheveningen-haven.nl/info/schepen/schepen2/sch302.htm
Lijkt me knap lastig werken daar bij brand....



Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #185 Gepost op: 30 januari 2007, 18:57:38
;D ;D

Gezien de combinatie van beide voertuigen vermoed ik het wel.
Die lichtbalk van de voorste wagen zit ook wat hoger en daarboven het witte kanon net zoals de AS 51.1  ;)

de voorste is in ieder geval een AS


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #186 Gepost op: 30 januari 2007, 18:58:22
;D ;D

Gezien de combinatie van beide voertuigen vermoed ik het wel.
Die lichtbalk van de voorste wagen zit ook wat hoger en daarboven het witte kanon net zoals de AS 51.1  ;)

Yep, en het tweede voertuig heeft ook geen bzk striping. Net als de tas van Coloradoweg.

Trouwens, als je serieus naar het kenteken kijkt: Op de foto zit ie aan de chauffeurszijde, op mediatv zit ie in het midden, zie http://www.mediatv.nl/voertuigen/voertuigenfotos/AS51-1.JPG

Maar het kenteken lezen wordt lastig ;D

Ik neem aan dat dat dan gewijzigd is, anders is het toch een ander voertuig.

Je kunt ook trouwens best goed de monitor onderscheiden.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #187 Gepost op: 30 januari 2007, 19:01:31
Yep, en het tweede voertuig heeft ook geen bzk striping. Net als de tas van Coloradoweg.

Trouwens, als je serieus naar het kenteken kijkt: Op de foto zit ie aan de chauffeurszijde, op mediatv zit ie in het midden, zie http://www.mediatv.nl/voertuigen/voertuigenfotos/AS51-1.JPG

Maar het kenteken lezen wordt lastig ;D

Ik neem aan dat dat dan gewijzigd is, anders is het toch een ander voertuig.

Je kunt ook trouwens best goed de monitor onderscheiden.

Zo daar zijn we ook weer uit ! Ze zijn het zeker weten.  ;)
Lekker ritje voor de jongens  :)


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #188 Gepost op: 30 januari 2007, 19:22:41
Flink moeten inspannen om bij de kazerne te komen zeker, zo te horen?  :P
Mooi om die oude bak van een HA eens in een filmpje te zien, hij lijkt bijna uit elkaar te vallen, maar mooi blijft ie  :)


Haha, ja inderdaad Mark. Ik heb ff wat harder getrapt dan normaal om alles te filmen van die oude HA, bovendien moest ik op het laatst ff hoesten vanwege die stofwolk die dat ding achter liet :P Ach, het heeft ze charme zo iets onder een filmpje ;)
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


samoht

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
    • brandweer Krommenie
Reactie #189 Gepost op: 30 januari 2007, 19:28:06