Galaxy bij brandweer IJssel-Vecht !!

Auteur Topic: Galaxy bij brandweer IJssel-Vecht !!  (gelezen 5024 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #10 Gepost op: 9 februari 2007, 07:23:21
Misschien ivm de ontwikkelkosten, eisen van de hulpdiensten, grote vraag door de hulpdiensten?

Groeten, Peter.


De eerste lijkt me een financieel punt, de tweede snap ik niet en de derde is een logische.... :) Maar komt hij op termijn wel beschikbaar?  :)


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #11 Gepost op: 9 februari 2007, 07:35:38
De eerste lijkt me een financieel punt, de tweede snap ik niet en de derde is een logische.... :) Maar komt hij op termijn wel beschikbaar?  :)
Met het tweede bedoel ik, als de hulpdiensten nu met een lijstje komen met punten waaraan die pager moet voldoen, dan is het wel erg makkelijk om dezelfde pager tegen dezelfde prijs aan hobbyisten te verkopen waarvoor dat hele P2000-netwerk niet voor is bedoeld, denk je ook niet?

Dus, of hij ooit beschikbaar komt... Misschien wel, misschien niet...

Groeten, Peter.


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #12 Gepost op: 9 februari 2007, 07:53:23
Hij is/was wel beschikbaar, een kennis van mij heeft er al een en die heeft niets met een hulpdienst uit te staan.


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #13 Gepost op: 9 februari 2007, 12:27:17
Hij is/was wel beschikbaar, een kennis van mij heeft er al een en die heeft niets met een hulpdienst uit te staan.

Niet via de officiele weg dan, want de P2000-shop verkoopt ze absoluut niet aan particulieren.

Groeten, Peter.


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
Reactie #14 Gepost op: 10 maart 2007, 11:25:39
Zie hier , http://www.brandweerhasselt.nl/nieuws.htm , Zwartewaterland is verstandig geworden en heeft de Infostream de deur gewezen.
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!


Arnoud

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 11 maart 2007, 13:38:45
Mooie pager die Galaxy, inderdaad beter dan de infostream, dat kan ik na één oproep al zeggen !!

Super apparaat, en kan tegen een deukje !