Brandweer 'deskundige' Fred Vos

Auteur Topic: Brandweer 'deskundige' Fred Vos  (gelezen 108346 keer)

0 gebruikers (en 62 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #290 Gepost op: 8 maart 2007, 18:42:54
Ik snap nog steeds niet wat je met domme plaatjes bedoelt??  :) ???

Fred Vos

• Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Reactie #291 Gepost op: 8 maart 2007, 20:19:27
@ Palmpie

Vergeef het mij!?!?

Als 'laat' intreder op het internet, erger ik mij aan de, voor mij domme, ronde icoontjes die de communicatie zouden moeten aanvullen. Voor iedereen een 'must'. Voor mij 'Zum kotzen.' Vergun mij a.u.b. mijn generaal afwijkende preferentie.
Niet persoonlijk bedoeld!

Met vriendelijke groet,
Fred Vos.
Disclaimer: Alle uitspraken van het verbannen lid Fred Vos zijn geheel voor eigen rekening, het beheer en moderatorteam van het Hul

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #292 Gepost op: 8 maart 2007, 20:28:15
Ok! Nu is het me duidelijk!  ;) Het grote voordeel daarvan is dat je de 'stemming' van de je tekst kunt aangeven.  :)  ;) Maarrrr ieder staat daar vrij in om het wel of niet te doen!  :)

Guust

• Senior gebruiker
  • Don't shoot the messenger!
Reactie #293 Gepost op: 8 maart 2007, 21:00:07
Ok! Nu is het me duidelijk!  ;) Het grote voordeel daarvan is dat je de 'stemming' van de je tekst kunt aangeven.  :)  ;) Maarrrr ieder staat daar vrij in om het wel of niet te doen!  :)

TOPPIE Palmpie  :D ;)   LOL ( voor niet weters betekent LOL  laughing out loud)  ;D ;D  :o

Maar oeps   :o ::)   heb ik er nu teveel geplaatst  :-[  :P  :-X  

Ik zeg al niets meer. :'(

Pyro_loe

• Oranje Kolom
  • Senior gebruiker
  • OvD-Bevolkingszorg
Reactie #294 Gepost op: 9 maart 2007, 09:15:07
"on topic" zou de moderator nu moeten zeggen.

Safety is the state of being "safe", the condition of being protected against physical, social, spiritual, financial, political, emotional, occupation

Guust

• Senior gebruiker
  • Don't shoot the messenger!
Reactie #295 Gepost op: 9 maart 2007, 09:20:55
Maar dat doen ze niet   ;D

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #296 Gepost op: 9 maart 2007, 09:46:09
"on topic" zou de moderator nu moeten zeggen.

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a043.gif[/img]

Je hebt helemaal gelijk  :-[ :-[ :-[ :-[

JAB

• Forum gebruiker
Reactie #297 Gepost op: 9 maart 2007, 21:32:59
Helaas komt de heer Vos weer in beeld.
Blijkbaar kan hij het niet laten om weer denigrerende opmerkingen over deze inzet te maken. En op de reacties komen er weer antwoorden die richting Hogere Brandweerkunde gaan. Heer Vos, ik stel voor dat u de brandweer Nederland reorganiseert, maak er 1 landelijk korps van, en word zelf de commandant. Wat zal er dan weinig fout gaan, weinig tactische fouten gemaakt worden, en weinig waterschade optreden, GEWELDIG HOOR!!!!! U zult ook hier op wel weer scherp reageren, prima. Maar begrijpt u niet dat vele gedreven lezers en brandweerlieden erg moe worden van al uw kritiek? Die kritiek hier ook geen zin heeft omdat al die Ministers, NIFV bazen, en andere door u verfoeide deskundigen en beleidsmakers dit niet zullen gebruiken om hun beleid te veranderen. Omdat de heer Vos wat schrijft op dit forum? Of omdat hij die scheepsbrandinzet zo goed wist te bekritiseren? Ik hou op, beperk u tot belangstellend meelezen en spui uw oplossingen elders.  

Gegroet.
Jan.

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #298 Gepost op: 9 maart 2007, 21:40:23
ik ben maar een leek op het gebied van brandweerzorg maar
@ Palmpie
Wetenschappelijk verantwoorden en niet napraten uit het Duits; daar zijn in de geschiedenis wel meer fouten mee gemaakt.

op deze opmerking neig ik me af te vragen of diezelfde personen een zekere heer als brandweerdeskundige hebben erkent  ::)

ik lees louter afkraakopmerkingen van de heer vos naar hen die handelen naar beste kunnen. als de heer vos zoveel beter kan, wat doet hij hier dan in plaats van zijn inzichten aan de verantwoordelijken te tonen. of nemen zij hem niet (meer) serieus?
Politie Aspirant niveau 4

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #299 Gepost op: 9 maart 2007, 21:47:50
Helaas komt de heer Vos weer in beeld.
Blijkbaar kan hij het niet laten om weer denigrerende opmerkingen over deze inzet te maken. En op de reacties komen er weer antwoorden die richting Hogere Brandweerkunde gaan. Heer Vos, ik stel voor dat u de brandweer Nederland reorganiseert, maak er 1 landelijk korps van, en word zelf de commandant. Wat zal er dan weinig fout gaan, weinig tactische fouten gemaakt worden, en weinig waterschade optreden, GEWELDIG HOOR!!!!! U zult ook hier op wel weer scherp reageren, prima. Maar begrijpt u niet dat vele gedreven lezers en brandweerlieden erg moe worden van al uw kritiek? Die kritiek hier ook geen zin heeft omdat al die Ministers, NIFV bazen, en andere door u verfoeide deskundigen en beleidsmakers dit niet zullen gebruiken om hun beleid te veranderen. Omdat de heer Vos wat schrijft op dit forum? Of omdat hij die scheepsbrandinzet zo goed wist te bekritiseren? Ik hou op, beperk u tot belangstellend meelezen en spui uw oplossingen elders.  

Gegroet.
Jan.

Voor de lezers, het gaat over de grote brand in leeuwarden op 9-3-2007, zie: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,16572.0.html en het topic over het one-seven systeem, zie http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,16581.0.html  ;)