AED gebruik

Auteur Topic: AED gebruik  (gelezen 10047 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

robbertpel

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #20 Gepost op: 24 maart 2007, 20:08:08
Gezien de vele vragen misschien nog een nuttige opmerking over de zoll AED plus waar ik zelf veel mee werk, Hier bij gebruik van de CPR-Dpadz ook in het scherm het hartritme af te lezen wanneer dit in de software wordt veranderd. Zo kun je wellicht zelf meebeslissen over het toedienen van een schok. Verder gaan ze voor zover ik weet zelden kapot.

wave-rider

• Junior gebruiker
  • **
  • Docent EHBO AED PBLS
Reactie #21 Gepost op: 1 april 2007, 21:32:42
Ik sluit mij aan bij muistroom je moet goed kijken wat je er mee gaat doen en wat de prijs en kwaliteit is over metronic ben ik zeker niet te spreken de service is gewoon belabberd en erg slecht. veel software problemen noem maar op. er zijn een paar goede laat je niet misleiden

Ben
Instr.DHTC plv.Schipper KNRM Den Helder

Pritstift

• Gast
Reactie #22 Gepost op: 1 mei 2007, 01:14:07
Het leek mij een mooi iets voor centrale inkoop door RedNed eigenlijk of tenminste een uitvoerige test (wederom de boot gemist?).

Kees  8)

Heb in de eerste dagen van de AED de bond al eens aangeboden hier iets mee te gaan doen maar helaas zoals met zoveel voorstellen nooit iets mee gedaan

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 1 mei 2007, 19:40:22
Heb in de eerste dagen van de AED de bond al eens aangeboden hier iets mee te gaan doen maar helaas zoals met zoveel voorstellen nooit iets mee gedaan
Inmiddels hebben de havenmeesters en reddingsbrigades hier net als wij allemaal de Zoll. Van invloed is ongetwijfeld de opleidende instantie die ook Zoll gebruikt.

Henk

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #24 Gepost op: 6 juni 2007, 00:52:02
Inmiddels is onze Zoll omgeprogrammeerd naar de nieuwe ERC richtlijnen 2005.

Mocht iemand de software nodig hebben...

Henk