Het probleem met One-Seven is dat de demo,s die gedaan zijn de meeste in oefenscenario,s zijn gebeurt, scenario,s die gestuurdt kunnen worden. Dus succes verzekert.
Bij de verkooppraatjes op Tell-sell werkt ook alles in 1 keer. Ook dan wijst de praktijk anders uit. En dan vindt ik het onverantwoordt dat er alleen op basis van oefenscenario,s deze conclussies worden geplaatst.
De echte praktijkinzetten met One-Seven laten een totaal ander beeld zien. Een beeld waar ik, en vele met mij totaal niet gerust op zijn. We kennen inmiddels allemaal de beelden van Hilversum.
Alles valt en staat inderdaad met een goede werkmethode, maar als we alle voorbeelden gaan voegen onder het kopje geen goede werkmethode. Is het dus volstrekt onverantwoordt dat er uberhaupt uitgerukt wordt met die TSen, TSen waar in een aantal gevallen 1-7 de enige snelle blusmethode is.
We hebben een speeltje gekregen, maar we weten niet hoe we er mee om moeten gaan.
Flash-overbestrrijding zit tegenwoordig in iedere opleiding, dus je mag van iedere brandwacht verwachten dat hij/zij die vaardigeheden heeft en kan toepassen.
Peter, ik heb een uitnodiging van Mallemiering gehad om het te komen bekijken, misschien wil hij dit wel is demonstreren aan ons Ik heb er al is demo's van gezien, maar misschien kan ie ons overtuigen waarom dit middel beter is dan een 'normale' akron HD straalpijp
Steekt hij een echte woning in brand dan, en wacht hij tot die brand al goed ontwikkeld is? En gaat hij dan die brand bestrijden met 1-7? Ik denk dat er dan wel meer gegadigden wel willen zullen komen kijken.