als... als.. als... tja, als we zo beginnen: ALS er in de betreffende tas (van het vorige topic) een bom had gezeten waren ze helden geweest..
Nee, dan waren het sukkels. Dan had het over kunnen zijn voor de heren/ dames beveiliging. Weer een aantal onnodige begrafenissen. Als je een tas verdenkt van een explosief laat dan lekker staan en bel de politie. Die hebben daar ook weer speciale figuren voor rondlopen.
Maar even terugkomend op jouw stelling, ik ben het er niet mee eens. Overal worden fouten gemaakt, dus ook in de beveiliging maar ik zie ook goede kanten.
Neem nu hier een voorbeeld in Utrecht. In een bepaald district hebben agenten van de horecadienst een speciale telefoon waar beveiligers op kunnen bellen zodra er ergens problemen zijn. Er zijn daar goede afspraken gemaakt en het werkt prima! Heeft een toegevoegde waarde als het gaat om veiligheid.
Daarin tegen kom ik ook wel eens beveiligers tegen die met twee wielen door de bocht gaan bij een inbraakalarm. Dat is dan wel weer jammer.
Maar zo zijn er over en weer wel genoeg voorbeelden te noemen en ik denk niet dat we moeten dalen tot zo'n laag niveau. Ik vind wel dat sommige personen hier zich wel erg snel laten opnaaien. Zegt toch ook wel iets over je persoonlijkheid.