Hier gaat alles over de veiligheidsregio hoor, misschien helpt het er een beetje bij dat we onderdeel zijn van de Brandweer..., en dit een pilot RVR regio is
Ik heb me laten vertellen dat de aanvragen voor c2000 spul allemaal worden ingediend bij een of andere raad van de Brandweer, en die vervolgens de kosten nerelegt bij de gemeente, of iets in die richting.
En naamgenoot
, krijgen jullie bij die evenementen weer c2000 van de regio waarin dat is... Want jullie brigade heeft dit jaar ook bij ons een hardcore festival bewaakt (en dat werden bij ons bijna 24uurs diensten
) En toen zaten alle andere hulpdiensten en onze bevelvoerder + OvD + snelle boot op C2000 te
ouwehoeren praten. En de rest van de eenheden op analoog.
En toen kwam er dus van alle kanten meldingen dat jullie personeel werd bedreigt (zowel mondeling via de politie als C2000). En de waterpolitie kon niet onder de bruggetjes door (jullie hebben volgensmij ook je hele boot verbouwd) en we kregen jullie ook niet op de analoog... toen hebben we nog ff stand-by gelegen maar jullie kwamen al naar ons toe...
Maarja... ik zag het nut er ook niet van in dat jullie helemaal uit de andere kant van het land moesten komen om de hele dag op een spartelvijvertje te gaan liggen... Daar hadden wij net zo goed een eenheid neer kunnen leggen, en die is nog beter met het gebied bekent ook....
Groeten Joost (heeft nog koppijn van die pokkeherrie
)