maandag 30 april 2007 09.00-17.00 Koninginnedag Vlaardingen

Auteur Topic: maandag 30 april 2007 09.00-17.00 Koninginnedag Vlaardingen  (gelezen 5847 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Gepost op: 20 februari 2007, 21:12:29
Veiligheidsplein met onder andere:

Politie Rotterdam-Rijnmond, district Waterweg;
Brandweer Waterweg;
Ambulancezorg Rotterdam-Rijnmond;
Geneeskundige Combinatie Nieuwe Waterweg Noord;
GHOR Rotterdam-Rijnmond;
13 jeugdbrandweerkorpsen uit Nederland.


greetz,  Enrique


peetsta

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2007, 20:01:05
Tevens de gehele dag landelijke jeugdbrandweer wedstrijden aan de Hoflaan Vlaardingen.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #2 Gepost op: 15 maart 2007, 09:04:34
De GNK van Zuid Holland Zuid wordt preventief ingezet op koninginnedag rondom het haven gebied. Ook worden er enkele demo's gegeven (samen met politie, brandweer en het eveneens aanwezige ambu team).


Gast48368

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 15 maart 2007, 09:33:03
Gekoppeld aan de kalender


rzandstra

  • Medisch Assisterend Technicus Interventiecardiologie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
  • I'll try to be nicer, if you try to be smarter.
Reactie #4 Gepost op: 15 maart 2007, 11:37:51
De GNK van Zuid Holland Zuid wordt preventief ingezet op koninginnedag rondom het haven gebied. Ook worden er enkele demo's gegeven (samen met politie, brandweer en het eveneens aanwezige ambu team).

Zuid Holland Zuid in Vlaardingen?? Lijkt me eerder een klus voor de GNK-C Nieuwe Waterweg Noord (kan het weten, sta er zelf).. :D

Groet,

Rob
Eerste Hulpverlener LOTUS


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2007, 15:55:11
Zowel het Veiligheidsplein, als de jeugdbrandweerwedstrijden vinden plaats op het terrein van, en in de directe omgeving van de brandweerkazerne Vlaardingen aan de Hoflaan 13 te Vlaardingen. De brandweer houdt die dag tevens een open dag daar. Alles zal aanwezig zijn. Hoogstwaarschijnlijk zal er bovendien een standje zijn met een collectie van voertuigfoto's uit het Rijnmondgebied. Daarachter zullen de fotograven staan, waaronder ikzelf. Gaarne niet uitlachen.

Mensen die zelf ook nog voertuigfoto's uit het Rijnmondgebied hebben (liefst oudere voertuigen, maar dat is niet noodzakelijk), en die zin hebben om die foto's op Koninginnedag tentoon te stellen, kunnen met mij contact opnemen.
greetz,  Enrique


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #6 Gepost op: 18 maart 2007, 16:16:40
Zuid Holland Zuid in Vlaardingen?? Lijkt me eerder een klus voor de GNK-C Nieuwe Waterweg Noord (kan het weten, sta er zelf).. :D

Groet,

Rob
Het moet wel goed gebeuren hoor  ;D ;D ;D
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #7 Gepost op: 18 maart 2007, 17:29:27
Tevens de gehele dag landelijke jeugdbrandweer wedstrijden aan de Hoflaan Vlaardingen.
landelijke jeugd wedstrijden, in april?
Volgens mijn gegevens zijn er dan alleen maar provinciale wedstrijden.
Weer of geen weer... altijd brandweer


sajo

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 18 maart 2007, 18:01:41
Zuid Holland Zuid in Vlaardingen?? Lijkt me eerder een klus voor de GNK-C Nieuwe Waterweg Noord (kan het weten, sta er zelf).. :D

Groet,

Rob

Hey Rob ,

Staat NWN deze keer nou eindelijk eens met eigen mensen ipv inboorlingen ( showkorps zhz hahahaha)
Maar uhhhh veiligheidsplein en kazerne is toch nog wel een lekker stukkie bij elkaar vandaan volgens mijn Vlaardingse stratenkennis.
of wordt het dit jaar een andere locatie ipv tegenover de winzo, net als vorig jaar?
De Rotterdamse eenheid blijven die dag maar standby staan geloof ik.al hebben we nog niks gehoord.
Hey grtzz en see you later.
J.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #9 Gepost op: 18 maart 2007, 19:32:35
Maar uhhhh veiligheidsplein en kazerne is toch nog wel een lekker stukkie bij elkaar vandaan volgens mijn Vlaardingse stratenkennis.
of wordt het dit jaar een andere locatie ipv tegenover de winzo, net als vorig jaar?

Het Veiligheidsplein is dit jaar (in tegenstelling tot vorig jaar) op het terrein, of vlakbij de kazerne Hoflaan 13 in Vlaardingen.
greetz,  Enrique