maandag 30 april 2007 09.00-17.00 Koninginnedag Vlaardingen

Auteur Topic: maandag 30 april 2007 09.00-17.00 Koninginnedag Vlaardingen  (gelezen 5946 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sajo

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 19 maart 2007, 17:34:56
tja ,das in ieder geval een betere locatie naar mijn mening dan in een of ander zijstraatje.
Maar goed we horen het wel van NWN.


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 19 maart 2007, 21:06:45
tja ,das in ieder geval een betere locatie naar mijn mening dan in een of ander zijstraatje.
Maar goed we horen het wel van NWN.


Precies, vorig jaar stonden ze ergens op een of ander klein plein met allemaal huizen aan de zijkant. Dat was ZEER moeilijk fotograferen.


rzandstra

  • Medisch Assisterend Technicus Interventiecardiologie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
  • I'll try to be nicer, if you try to be smarter.
Reactie #12 Gepost op: 20 maart 2007, 16:38:00
Het moet wel goed gebeuren hoor  ;D ;D ;D

 Tegen onzin heb je geen verweer....  8) ;)
Eerste Hulpverlener LOTUS


rzandstra

  • Medisch Assisterend Technicus Interventiecardiologie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
  • I'll try to be nicer, if you try to be smarter.
Reactie #13 Gepost op: 20 maart 2007, 16:39:27
We staan idd aan de Hoflaan, is ook wel leuk voor ons want dan staan we een beetje in de loop naar / van het Hof (oldtimershow etc.)


Groet,

Rob
Eerste Hulpverlener LOTUS


sajo

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 20 maart 2007, 20:33:13
Hey Rob,
Hoe moet ik dat oltimer nou opvatten??. ;)
Jij zegt"wij staan daar ook" , plus de voertuigen van NWN ,voldoende oltimers bij elkaar zou ik zo zeggen/denken. (laat Kees het maar niet horen).

  :P ;D (geintje maar je weet wie het zegt). ;D :P


rzandstra

  • Medisch Assisterend Technicus Interventiecardiologie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
  • I'll try to be nicer, if you try to be smarter.
Reactie #15 Gepost op: 21 maart 2007, 16:32:06
@sajo:  ;D ;D ;D ;D ;D
Eerste Hulpverlener LOTUS


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #16 Gepost op: 25 maart 2007, 17:27:31
Inmiddels weet ik weer iets meer: er wordt echt groots uitgepakt. Het hele kazerneterrein, het hele terrein achter het kazerneterrein (dat een flink stuk doorloopt in zuidelijke richting achter het voormalige Eneco-gebouw voor de kenners) en een flink stuk Hoflaan worden gebruikt. Er komen uit de hele regio Rotterdam-Rijnmond voertuigen van de verschillende diensten te staan. 8) 8) 8)
greetz,  Enrique


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #17 Gepost op: 3 april 2007, 09:55:41
Inmiddels weet ik weer iets meer: er wordt echt groots uitgepakt. Het hele kazerneterrein, het hele terrein achter het kazerneterrein (dat een flink stuk doorloopt in zuidelijke richting achter het voormalige Eneco-gebouw voor de kenners) en een flink stuk Hoflaan worden gebruikt. Er komen uit de hele regio Rotterdam-Rijnmond voertuigen van de verschillende diensten te staan. 8) 8) 8)

Dan gaan we hoogstwaarschijnlijk maar naar Vlaardingen op 30 April.

Hou ons op de hoogte Enrique! 8) ;)


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #18 Gepost op: 3 april 2007, 15:37:16
Collega Rick en ik zullen er in elk geval staan met een kraampje. Er zullen foto's van voertuigen getoond worden. Welke voertuigen het zijn, is nog niet bekend (in elk geval de Vlaardingse brandweervoertuigen, maar wellicht ook voertuigen van andere diensten en/of voertuigen uit het district Waterweg of de hele regio Rijnmond).

Uiteraard post ik alle nieuwtjes hier. Sowieso is het de moeite waard om op Koninginnedag naar de Hoflaan in Vlaardingen af te zakken, al is het alleen maar vanwege de leuke mensen die daar die dag staan. 8) 8)
greetz,  Enrique


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #19 Gepost op: 3 april 2007, 15:39:09
Collega Rick en ik zullen er in elk geval staan met een kraampje. Er zullen foto's van voertuigen getoond worden. Welke voertuigen het zijn, is nog niet bekend (in elk geval de Vlaardingse brandweervoertuigen, maar wellicht ook voertuigen van andere diensten en/of voertuigen uit het district Waterweg of de hele regio Rijnmond).

Uiteraard post ik alle nieuwtjes hier. Sowieso is het de moeite waard om op Koninginnedag naar de Hoflaan in Vlaardingen af te zakken, al is het alleen maar vanwege de leuke mensen die daar die dag staan. 8) 8)

Kon je niet ff een dagje eerder?

Moet op koninginnedag 12 uur werken in de verkeerde stad (020 :P). Vlaardingen gaat het dus niet worden helaas...
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s