hoi Franc, ik zal jou vragen even toelichten.
als het RK er tussen uit zou zijn worden de lijnen veel korter en kunnen mensen oa directer aangestuurd worden,
ook kun je betere selecties maken met personeel ( hier kan ik om privacie redenen niet op verder gaan )
je kunt personeel beter motiveren stimuleren daar die lijnen korter worden,
nu vallen de sigma's eigenlijk onder 2 vlaggen en zitten ze er nu meestal tussenin.
ik denk dat je op het moment dat ze onder de ghor zouden gaan vallen je mensen misschien zou kunnen gaan belonen voor hun werk / prestaties. misschien naar een ploegendienst gaan?
?
de diensten in jouw groep misschien dan wel, maar ik ken en zie de andere kant.
er zijn mensen die worden nu uitgeschreven omdat ze geen RK werk meer zouden doen, wel volgen ze herhalingslessen wat er nu op neerkomt dat ze die zelf moeten gaan bekostigen, en wat je zegt het RK levert de mensen en die worden nu deels
uitgeschreven. dus in die zin "last ervan hebben". het 1 heeft verband met het ander dus op deze manier motiveerd het mensen niet, ook vrijwilligers van de ehbo vereniging moeten lessen RK gaan volgen over historie oa, en ehbo diensten van het rode kruis opvangen terwijl ze daar nu juist niet voor gekozen hebben, dit doen ze al bij hun eigen vereniging, maar het RK wil omdat ze ingeschreven staan dat men dit doet.
je maakt een goed punt valt het sigma onder het RK?, ze leveren oa de mensen ja. en daar zit het hem nu, het is dus duidelijk niet alleen een ghor feestje, jullie zien of merken daar misschien weinig of niets van terwijl er juist veel gebeurt achter de schermen.
groet
logistiek.