Boetes Brommer

Auteur Topic: Boetes Brommer  (gelezen 13559 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

fire dept vincent

• Gast
Reactie #30 Gepost op: 28 februari 2007, 19:12:50
in mijn vorig verhaal had ik het over over vrienden die hun brommers zo hard laten lopen IK ZELF NIET

En je weet ook niet wat voor brommer ik heb dus ook niet wat hij kan hebben wel of niet..

Ik wil alleen maar andwoord op mijn vraag( waar dit topic voor bedoeld is) en niet dit gezeur daar zijn mijn ouders voor

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #31 Gepost op: 28 februari 2007, 19:17:18
in mijn vorig verhaal had ik het over over vrienden die hun brommers zo hard laten lopen IK ZELF NIET

En je weet ook niet wat voor brommer ik heb dus ook niet wat hij kan hebben wel of niet..

Ik wil alleen maar andwoord op mijn vraag( waar dit topic voor bedoeld is) en niet dit gezeur daar zijn mijn ouders voor

het antwoord op die vragen is meerdere malen gegeven ondertussen

ik weet niet wat voor brommer je hebt inderdaad, maar wel dat brommers moeten voldoen aan de maximum constructiesnelheid voor ze een typegoedkeuring krijgen welke nodig is voor een nederlands kenteken.
Politie Aspirant niveau 4

Michelle1983

• Gast
Reactie #32 Gepost op: 28 februari 2007, 19:45:44
Dus stel: Ik moet op de rollebank en mijn Scooter gaat 80kmp  dan gaat het mij dit kosten: * N 083 e – meer dan 25 en t/m 30 km/h               €170 . Volgensmij klopt dit niet ik heb van meerdere vrienden gehoord dat ze rond de 90 kmp Kunnen en de boete lager was..

Dit zijn de bedragen die ervoor staan. Ik heb overigens ook van die vrienden gehad, maar die wilden meestal gewoon niet toegeven hoeveel het ze echt kostte.

Overigens nog twee punten:
- heeft de beoogde brommer al een kenteken?
- je bent nu 15, dus als je brommer gaat rijden kan je echt niet meer een bromfietscertificaat hebben. Dat wordt een brommerrijbewijs. En dan kan het dus ook in bepaalde gevallen worden ingevorderd.

fire dept vincent

• Gast
Reactie #33 Gepost op: 28 februari 2007, 19:51:23
Ik heb de brommer zelf al alleen rijd een nog niet op dat gaat pas gebeuren in juli(dan heb ik mijn brommerrijbewijs pas) Best wel raar dat je geen zekerheid hebt over de bedragen..  En wanneer word hij ingevorderd dan?

Gast

• Gast
Reactie #34 Gepost op: 28 februari 2007, 19:55:33
Best wel raar dat je geen zekerheid hebt over de bedragen??

Best wel raar dat je er zo op gefocussed bent om te weten hoeveel ze zijn, inclusief invordering!

Ik denk dat je het wel merkt als je een mooi geel papiertje in je handen geduwd krijgt wat de bedragen zijn. Of je houdt je gewoon aan wat wel mag qua snelheden, misschien nog niet eens zo'n gek idee?

Michelle1983

• Gast
Reactie #35 Gepost op: 28 februari 2007, 19:56:00
De bedragen waar een m voor staat, staan vast. Die met een * in principe ook, maar kunnen eventueel (in uitzonderingsgevallen) anders zijn. Ga er maar vanuit dat ze kloppen. Voor de rollerbank zijn ook wel wat dingen veranderd per 1 januari dus misschien speelt dat nog mee.

Invordering:
- 50 km/u of meer te hard
- rijden onder invloed als beginnend bestuurder met ademalcoholgehalte van 350mu dan wel bloedalcoholgehalte van 0,8 promille
- niet mee werken aan blaastest en andere alcoholonderzoeken

Even vraagje tussendoor: je brommer heeft al een kenteken?

fire dept vincent

• Gast
Reactie #36 Gepost op: 28 februari 2007, 20:11:17
De bedragen waar een m voor staat, staan vast. Die met een * in principe ook, maar kunnen eventueel (in uitzonderingsgevallen) anders zijn. Ga er maar vanuit dat ze kloppen. Voor de rollerbank zijn ook wel wat dingen veranderd per 1 januari dus misschien speelt dat nog mee.

Invordering:
- 50 km/u of meer te hard
- rijden onder invloed als beginnend bestuurder met ademalcoholgehalte van 350mu dan wel bloedalcoholgehalte van 0,8 promille
- niet mee werken aan blaastest en andere alcoholonderzoeken

Even vraagje tussendoor: je brommer heeft al een kenteken?

Nee want ik rijd er nog niet op

fire dept vincent

• Gast
Reactie #37 Gepost op: 28 februari 2007, 20:12:49
Best wel raar dat je geen zekerheid hebt over de bedragen??

Best wel raar dat je er zo op gefocussed bent om te weten hoeveel ze zijn, inclusief invordering!

Ik denk dat je het wel merkt als je een mooi geel papiertje in je handen geduwd krijgt wat de bedragen zijn. Of je houdt je gewoon aan wat wel mag qua snelheden, misschien nog niet eens zo'n gek idee?

Is het zo gek dan dat ik om de bedragen vraag?? Ik vraag niet: hoe moet je een brommer opvoeren of is het slim op hem op te voeren

Gast

• Gast
Reactie #38 Gepost op: 28 februari 2007, 20:14:17
Nee, die antwoorden weet je dus kennelijk al  ::)

Ultimato

• Senior gebruiker
Reactie #39 Gepost op: 28 februari 2007, 20:15:11
Is het zo gek dan dat ik om de bedragen vraag?? Ik vraag niet: hoe moet je een brommer opvoeren of is het slim op hem op te voeren

neen, maar het valt wel op dat je de antwoorden betwist ook al zijn ze door verschillende mensen meerdere malen gegeven.
de opstandigheid en agressie in je reacties doet ook enige twijfel zaaien als het gaat om je intenties
Politie Aspirant niveau 4