Flikkendag 2007 30 september in Gent Belgie

Auteur Topic: Flikkendag 2007 30 september in Gent Belgie  (gelezen 4105 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #10 Gepost op: 3 september 2007, 21:26:53
Vanuit nederland komen Van de politie Eindhoven en Maastricht een tweetal Bike teams. Deze zullen demo's geven van verschillende aanhoudings technieken op de fiets. Naast de eerder genoemde KMAR en KLPD.

Zal ook de nederlandse politie academie aanwezig zijn. Deze gaan same met de collega's van de belgische politie academie's verschillende demo's geven op het gebied van zg interventie technieken. Te denken valt hierbij aan gebruik van pepperspar(oefen spray) wapenstok, handboeien en andere aanhoudings technieken. Ook worden procedures op het gebied van vuurwapen gevaarlijke verdachten geshowd aan het publiek.

Dus Nederland is goed vertegenwoordig op deze Flikkendag 2007.

Tot 30 september in gent.

mvg
Mike


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #11 Gepost op: 16 september 2007, 20:25:54
de hele stad hangt al vol met poster en zo er over. wil ook graag maar helaas kan niet
flappus  niet elke verandering is een verbetering


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #12 Gepost op: 21 september 2007, 19:59:17
Ik ben zelf van de partij. En wel in functie zeg maar. Wij geven demo's en laten materiaal zien van de politie Amsterdam-Amstelland. En wel op het F. Laurentplein. Dus ga je naar Gent de 30 september kom vooral langs het F. Laurentplein.

Forum leden, die komen stuur effe een PM als je wil. Lijkt me leuk om mensen van dit forum te ontmoeten in Gent. Ik weet inmiddels dat er enkele komen.

mvg
Mike

ps uit ervaring weet ik dat het Belgische Bier en de de Vlaamse Frieten goed smaken


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #13 Gepost op: 21 september 2007, 20:31:57
Nog een kleine aanvulling, we zoeken ook nog wat "boeven" die het leuk vinden om voor de verdachte te spelen in onze demo's. We willen vooral het publiek betrekken in onze demonstaries.

mvg
Mike


spruit

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 331
Reactie #14 Gepost op: 26 september 2007, 09:46:55
Nog een kleine aanvulling, we zoeken ook nog wat "boeven" die het leuk vinden om voor de verdachte te spelen in onze demo's. We willen vooral het publiek betrekken in onze demonstaries.

mvg
Mike

als ik jullie was zou ik dan terplekke proberen te kijken als er mensen rond jullie ding staan, mensen te vragen of ze dat willen dat wordt over het algemeen heel leuk gevonden, weet niet of dat voor jullie een optie is?


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #15 Gepost op: 26 september 2007, 22:15:06
Ja is ook de bedoeling. Maar mischien zijn er wat forum leden die het ook leuk vinden, ik heb al een paar reakties gehad van forumleden die graag is boef willen zijn voor even.

mvg
Mike


spruit

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 331
Reactie #16 Gepost op: 1 oktober 2007, 10:22:02
Ja is ook de bedoeling. Maar mischien zijn er wat forum leden die het ook leuk vinden, ik heb al een paar reakties gehad van forumleden die graag is boef willen zijn voor even.

mvg
Mike

Stonden jullie op dat plein waar de ME (civiele veiligheid) ook stond? en de politie motor's enz.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #17 Gepost op: 1 oktober 2007, 11:30:19

Stonden jullie op dat plein waar de ME (civiele veiligheid) ook stond? en de politie motor's enz.

Nee, zij stonden bij de Civiele Bescherming op het François Laurentplein. Het plein dat jij bedoelt is de Kouter.  ;)
greetz,  Enrique


spruit

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 331
Reactie #18 Gepost op: 1 oktober 2007, 12:33:20
Oh oke,
daar zijn wij niet langs gelopen,
Wij wilden nog terug naar de brandweer :P


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #19 Gepost op: 1 oktober 2007, 18:00:06
Bij ons stond ook brandweer. Een van onze forumleden, wilde "vechten"met de polities. Dus de polities pepperen. Reageerde hj niet op. Waarna hij met een schot in de benen werd uitgeschakeld.

Was super leuk, als ik de foto's krijg door gestuurd dan zal ik ze plaatsen.

mvg
Mike