De Magnum S3 schoen
Magnum Protector S3
Een nette een uniform schoen met klasse 3. erg comfortabel, voor een S3 schoen erg licht en heeft 1 nadeel, dat de neus wel een veiligheidsneus heeft, maar dat de neus van de schoen bij veel kruipen relatief gauw beschadigd. Als je veel op je knieen moet zitten geeft dat storende beschadigingen op de neus.
Een kruipneus op de schoen zou prettig zijn.
Maar dit is wel een schoen, die je ook voor alledaags gebruik, of voor nette veiligheidsschoen bijvoorbeeld onder een uniform gedragen kan worden.
Voor een echte Heavy Duty schoen zou ik bijvoorbeeld, dus veel op je knieeen en veel door de blubber etc Ben ik sinds twee jaar overgestapt voor echt heavy duty naar de Als klasse 3 heavy duty schoen gebruik ik en diversen andere collega's de volgende schoen van Stumpp & Baier GmbH Primus 21 - Sympatex
Dit is een echte werkpaardje, een stevige zwarte veiligheidsschoen, die metname in blubber van motorcrossbanen, of in puin en rots werk, echt een geweldige schoen is. het is echt een waterdichte en toch ademende schoen.
Voor het normale dagelijks werk waarbij geen S3 schoen nodig is..
Magnum Stealth Side ZIP
Een lichte veiligheidsschoen (klasse 1/2) echter geen veiligheidsneus wel bescherming in de zool
Een zeer comfortabele schoen voor lichte evenementen, binnen werk, of voor lange wandeltochten waarbij een zware veiligheidschoen niet nodig is..
Deze schoen kost rond 95 euro inclusief omzetbelasting, en inmiddels ook in een aanbieding bij de Gearshop.nl