Hulpverleningsforum
Inloggen
Registreren
Vorige
Volgende
Hulpverleningsforum
»
Multidisciplinair / Veiligheidsregio / Hulpverlening algemeen
»
Hulpverlening Algemeen
»
Alles over hulpverleningsgerelateerde werkschoenen (Haix, Magnum, Bates, Adidas, Meindl etc.
Alles over hulpverleningsgerelateerde werkschoenen (Haix, Magnum, Bates, Adidas, Meindl etc.
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
...
14
Omlaag
Auteur
Topic: Alles over hulpverleningsgerelateerde werkschoenen (Haix, Magnum, Bates, Adidas, Meindl etc. (gelezen 91772 keer)
0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Moon
Senior gebruiker
Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Re: Alles over hulpverleningsgerelateerde werkschoenen (Haix, Magnum, Bates, Adidas, Meindl etc.
Reactie #60 Gepost op:
10 september 2012, 23:19:09
Mijn zoon heeft via school verplicht Magnum schoenen moeten aanschaffen. Prijs weet ik niet, want het zat in het totale kledingpakket.
Even googlen?
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag A universe is trapped inside a tear
Martijn95
Student Integrale Veiligheid (IV)
Forum gebruiker
Re: Alles over hulpverleningsgerelateerde werkschoenen (Haix, Magnum, Bates, Adidas, Meindl etc.
Reactie #61 Gepost op:
10 september 2012, 23:23:04
Wij hebben een vrije keus, zolang ze maar helemaal zwart zijn.
Ik had al gegoogled, maar misschien dat jullie meer goede websites weten!
Moon
Senior gebruiker
Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #62 Gepost op:
10 september 2012, 23:28:41
Zal morgen even kijken waar ze vandaan komen. Ze zijn iig helemaal zwart
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag A universe is trapped inside a tear
piet60
vkr-pop
Senior gebruiker
Reactie #63 Gepost op:
10 september 2012, 23:59:42
http://www.google.nl/imgres?hl=nl&sa=X&biw=1024&bih=560&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=eIw118dxOWeyTM:&imgrefurl=http://www.aressports.nl/products-page/schoenen/&docid=KnU7F-yMMULNrM&imgurl=http://www.aressports.nl/wp-content/uploads/2011/07/sniperboots-zwart2-300x300.jpg&w=300&h=300&ei=mGFOULI266rQBa6xgCg&zoom=1&iact=hc&vpx=384&vpy=132&dur=5000&hovh=225&hovw=225&tx=139&ty=121&sig=102643035810225570592&page=1&tbnh=115&tbnw=117&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:14,s:0,i:117
Ik heb 2 paar "sniperboots"van Thinsulate. Ze lopen super. Heb ook nog 2 paar Magnums, maar de ander draag ik meer, vooral als ik lange werktijden heb. Het is maar een tip.
Martijn95
Student Integrale Veiligheid (IV)
Forum gebruiker
Reactie #64 Gepost op:
11 september 2012, 13:14:15
Ik had ook al een paar sniper boots op het oog, maar ik wist het niet zeker hoe het qua kwaliteit enzovoorts zat. Maar gezien jouw reactie zullen ze zeker wel fijn zitten!
sylvester1986
Gast
Reactie #65 Gepost op:
11 september 2012, 19:51:36
http://firstcarecompany.nl/schoenen.html
kens62
Kerninstructeur C2000
Senior gebruiker
Reactie #66 Gepost op:
12 september 2012, 06:27:33
Beste Martijn,
Persoonlijk vind ik het raar dat de opleiding als enigste eis "als de schoen maar zwart is" heeft.
Als handhaver zul je op veel terreinen komen waar vaak S3/S4 schoenen verplicht zijn.
Zie
http://www.veiligheids-schoenen.net/normen.html
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever
enrico1972
Senior gebruiker
Openbare Orde en Veiligheid
Reactie #67 Gepost op:
12 september 2012, 16:56:58
Na 20 jaar op Defensie kisten lopen ben ik ook op zoek naar "nieuwe" kisten c.q. dienstschoenen.
Behalve dat ze zwart moeten zijn ben ik op zoek naar info over kisten c.q. dienstschoenen die ook in de winter redelijk
c.q. voor langere tijd je voeten warm houden want dat vind ik nog steeds een nadeel van de Defensie kisten en dan
met name als je langer dan gebruikelijk in de kou staat buiten.
Dus kort gezegd welke kisten houden in de wintermaanden je voeten zo lang mogelijk warm en zweet je in de zomer niet in weg.
Het liefst volledig leer zodat je er ook in een flinke regenbui droge voeten in houdt.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen
Groenemotormuis
Utrecht
Senior gebruiker
Every day a new day to enjoy
Reactie #68 Gepost op:
12 september 2012, 18:18:17
Zelf draag ik deze
Elten Till mid ESD S3 Hi
Is van de dienst verstrekt en vind het heerlijke schoenen. Met stalen neus, gevoerd van binnen zodat het warm is in de winter en soepel in de zomer. Heb hem zelf ingesmeerd met een siliconengel zodat hij volledig waterdicht is. Daarnaast heeft Elten meer goede schoenen in de verkoop staan die goed zijn.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v
Maxx
Senior GGP
Senior gebruiker
Reactie #69 Gepost op:
12 september 2012, 20:52:55
De Adidas Kistjes. Zijn oa te vinden bij firstcarecompany, maar zijn daar wel erg prijzig.
Print
Pagina's:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
...
14
« vorige
volgende »
Hulpverleningsforum
»
Multidisciplinair / Veiligheidsregio / Hulpverlening algemeen
»
Hulpverlening Algemeen
»
Hulpverleningsforum.nl maakt gebruik van Cookies om de website correct te laten werken. Daarnaast worden er cookies gebruikt door adverteerders en social media websites. Lees ons volledige cookiebeleid.
OK
Learn more
Inloggen
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag