Alles over hulpverleningsgerelateerde werkschoenen (Haix, Magnum, Bates, Adidas, Meindl etc.

Auteur Topic: Alles over hulpverleningsgerelateerde werkschoenen (Haix, Magnum, Bates, Adidas, Meindl etc.  (gelezen 91772 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Moon

• Senior gebruiker
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Mijn zoon heeft via school verplicht Magnum schoenen moeten aanschaffen. Prijs weet ik niet, want het zat in het totale kledingpakket.

Even googlen?
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear

Martijn95

• Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
Wij hebben een vrije keus, zolang ze maar helemaal zwart zijn.
Ik had al gegoogled, maar misschien dat jullie meer goede websites weten!

Moon

• Senior gebruiker
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Zal morgen even kijken waar ze vandaan komen. Ze zijn iig helemaal zwart ;)
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear

Martijn95

• Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
Ik had ook al een paar sniper boots op het oog, maar ik wist het niet zeker hoe het qua kwaliteit enzovoorts zat. Maar gezien jouw reactie zullen ze zeker wel fijn zitten!

kens62

• Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
Beste Martijn,

Persoonlijk vind ik het raar dat de opleiding als enigste eis "als de schoen maar zwart is" heeft.

Als handhaver zul je op veel terreinen komen waar vaak S3/S4 schoenen verplicht zijn.
Zie http://www.veiligheids-schoenen.net/normen.html
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Na 20 jaar op Defensie kisten lopen ben ik ook op zoek naar "nieuwe" kisten c.q. dienstschoenen.
Behalve dat ze zwart moeten zijn ben ik op zoek naar info over kisten c.q. dienstschoenen die ook in de winter redelijk
c.q. voor langere tijd je voeten warm houden want dat vind ik nog steeds een nadeel van de Defensie kisten en dan
met name als je langer dan gebruikelijk in de kou staat buiten.

Dus kort gezegd welke kisten houden in de wintermaanden je voeten zo lang mogelijk warm en zweet je in de zomer niet in weg.
Het liefst volledig leer zodat je er ook in een flinke regenbui droge voeten in houdt.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Zelf draag ik deze

Elten Till mid ESD S3 Hi

Is van de dienst verstrekt en vind het heerlijke schoenen. Met stalen neus, gevoerd van binnen zodat het warm is in de winter en soepel in de zomer. Heb hem zelf ingesmeerd met een siliconengel zodat hij volledig waterdicht is. Daarnaast heeft Elten meer goede schoenen in de verkoop staan die goed zijn.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
De Adidas Kistjes. Zijn oa te vinden bij firstcarecompany, maar zijn daar wel erg prijzig.