Alles over hulpverleningsgerelateerde werkschoenen (Haix, Magnum, Bates, Adidas, Meindl etc.

Auteur Topic: Alles over hulpverleningsgerelateerde werkschoenen (Haix, Magnum, Bates, Adidas, Meindl etc.  (gelezen 91773 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Ik ben geloof ik wel overtuigd nu na jullie berichten mannen  O0 O0
Binnenkort maar eens gaan passen en wat geld opzij gaan leggen denk ik want ze zijn wel wat duurder als wat ik gewent was.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Martijn95

• Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
Ik heb sniper boots besteld, en vandaag zijn ze geleverd! Tot nu toe zitten ze fijn, en ze kostten maar 40 euro. Ik heb ze maar 2 jaar nodig en dragen zal niet veel gebeuren. Hier een foto in ieder geval:

Canonfreak

• Senior gebruiker
Op dit moment volg ik de opleiding HTV + Politie & SCW (2e ljr.) en ben, ook ik, opzoek naar een goed type schoenen. De schoenen die ik nu heb bevallen wel, maar ben opzoek naar iets stevigers gezien de stages (veel op straat) die er aan gaan komen.

Zojuist dit topic eens doorgelezen en zo te zien lijkt het dat de Magnum Boots (redelijk) in trek zijn. Nu heb ik inmiddels al het één en ander op het oog. Maar een kleine navraag kan toch geen kwaad? 0098

Dus, hoe denken jullie over de Magnum Boots? Of zijn er eventueel nog andere type schoenen die jullie mij kunnen aanbevelen?

sylvester1986

• Gast
Dus, hoe denken jullie over de Magnum Boots?
Goede, lichte, stevige en nette schoenen. Ik heb ze zelf gekocht omdat die klompen bij defensie totaal niet liepen. Toen ik MB's aandeed ging er een wereld van verschil voor mij open.

Canonfreak

• Senior gebruiker
Ik heb ze zelf gekocht omdat die klompen bij defensie totaal niet liepen.
Daar kan ik mij wat bij voorstellen inderdaad...
En heb je dan met of zonder rits? Want het wil nog wel eens dat die rits kapot gaat volgens mij?

sylvester1986

• Gast
Met rits en heb nergens last van na 1,5/2 jaar.

Canonfreak

• Senior gebruiker
Met rits en heb nergens last van na 1,5/2 jaar.
Bedankt! O0 Ik zal binnenkort eens langswippen bij de plaatselijke dumpstore.

Vigilant

• Senior gebruiker
Heeft iemand ervaring met Bates schoenen qua pasvorm? True to size?

r.bles

• Ambuchauff
  • Senior gebruiker
Ik heb nu bijna een tweede paar haix airpower X1 versleten.......Ze zitten echt heel erg lekker maar de ritsen lopen naar beneden...........Nu had ik voor het eerste paar nieuwe ritsen gekregen maar ook die hadden hetzelfde..........

Toen dacht ik bij het tweede paar laat ik de veters niet zo strak aan trekken dan staat er niet zo'n spanning op de rits.........mocht helaas niet baten.....

Iemand een oplossing...........ervaring hiermee???  
is maat 46
1:87 modelletjes:  

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Ik heb nu bijna een tweede paar haix airpower X1 versleten.......Ze zitten echt heel erg lekker maar de ritsen lopen naar beneden...........Nu had ik voor het eerste paar nieuwe ritsen gekregen maar ook die hadden hetzelfde..........

Toen dacht ik bij het tweede paar laat ik de veters niet zo strak aan trekken dan staat er niet zo'n spanning op de rits.........mocht helaas niet baten.....

Iemand een oplossing...........ervaring hiermee???  
is maat 46
Wij lopen ook op de Haix laarzen, en het probleem wat je hier meld herken ik ook. De ritssluitingen lopen uiteindelijk weer naar beneden. Ik heb nu nieuwe ritsluitingen in de laarzen, met die leren beschermflap eroverheen, en daarmee is het wel iets minder. ;)