Crashtender gekanteld vliegbasis Soesterberg - Soest 03-03-'07

Auteur Topic: Crashtender gekanteld vliegbasis Soesterberg - Soest 03-03-'07  (gelezen 16741 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

voa-brandweer

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 4 maart 2007, 14:05:22
volgens het brandweerforum zijn deze 2 leden van de jeugdbrandweer ook afgevoert naar het ziekenhuis maar het is nie tbekend wat ze hebben. :-[


fikkie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 718
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #11 Gepost op: 4 maart 2007, 14:40:05
Ja, enorm. :| Anders is het diefstal van andermans werk en dus schending van het copyright!  :|

Met foto's ben ik het met je eens.
Maar wie weet waar hij zijn informatie vandaan heeft ;)

weer een vervelnd incident en gaat nu natuurlijk weer heel het land door en mag je voor schoolkinderen of wat voor iets dan ook niets meer doen........
Altijd jammer! kijk eens hoe hard hij kan en hoe goed hij door de bochten kan......


basseman

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 678
Reactie #12 Gepost op: 4 maart 2007, 15:54:57
ja , dat vind ik belangrijk ,, het was trouwens geen oefening maar een demorit met leden van jeugdbrandweer Deventer.

jan
Tja en dat noem je demo........  Zal meer opschepperig bravour gedrag zijn geweest. Je kan je afvragen of je zo'n een persoon ooit nog achter een stuur moet zetten, maar dat is mijn mening.
'T is elke keer weer brandweer...


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #13 Gepost op: 4 maart 2007, 16:00:24
U schijnt al veel meer te weten dan dat er officieel bekend gemaakt is. Vertel......  ::)


jwpots

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 4 maart 2007, 16:00:56


jan1966

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 4 maart 2007, 17:12:55
Met foto's ben ik het met je eens.
Maar wie weet waar hij zijn informatie vandaan heeft ;)



de info op het 112regioutrecht forum komt (meestal) uit de 1e hand , ik kan en wil daar niet verder op ingaan !!

jan


Just'in

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • HBT / brandweerduiker
    • Brandweer Zaanstad Kring 7
Reactie #16 Gepost op: 4 maart 2007, 17:43:41
de info op het 112regioutrecht forum komt (meestal) uit de 1e hand , ik kan en wil daar niet verder op ingaan !!

jan

Beetje jammer altijd dat interessante gedoe...

Verder mijn deelneming naar alle btrokkenen.
Er wordt hier weer veel te snel koffie dik gekeken wat betrefd mogelijke oorzaken :-X
"There is no higher honor than human service. To work for the common good is the greatest deed."


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #17 Gepost op: 4 maart 2007, 17:55:08
Met foto's ben ik het met je eens.
Maar wie weet waar hij zijn informatie vandaan heeft ;)

Ik ben het eens met het noemen van een bronvermelding. Het is natuurlijk wel erg makkelijk om jezelf eerst op site X van aanvullende informatie te voorzien en vervolgens op site Y te doen alsof je zo goed op de hoogte bent. Dan ben je in feite niets meer dan een doorgeefluik. Het zou toch wel erg netjes zijn om dan gewoon een link te noemen, niet alleen als bron, maar ook zodat anderen de op site X lopende discussie in de gaten kunnen houden of er wellicht deel aan kunnen nemen...

Groeten, Peter.


fikkie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 718
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #18 Gepost op: 4 maart 2007, 18:31:04
Beetje jammer altijd dat interessante gedoe...

Verder mijn deelneming naar alle btrokkenen.
Er wordt hier weer veel te snel koffie dik gekeken wat betrefd mogelijke oorzaken :-X

Heel simpele redenering maar als je een auto en dan maakt het type formaat en alles erop en eraan niet uit je hebt de situatie verkeerd ingeschat en het is altijd met een te hoge snelheid gegaan.

Een auto die stilstaat valt niet om!

Dus conclusies trekken over de precesie oorzaak is moeilijk. (tank kan goed half leeggespoten zijn en dan beetje doorhangen etc etc. Maar is nog steeds dat de chauffeur de situatie verkeerd heeft ingeschat!

Bronvermelding moet niet te moeilijk over gedaan worden als het geen citaten zijn. Bij geen een andere topic staat hoe dat iemand aan die informatie komt. (neem alleen de alarmeringen maar!)


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #19 Gepost op: 4 maart 2007, 18:38:29
Stuur het even door aan de verkeersongevallenanalisten van de politie: scheelt hun een hoop onderzoek!  :-\
greetz,  Enrique