Crashtender gekanteld vliegbasis Soesterberg - Soest 03-03-'07

Auteur Topic: Crashtender gekanteld vliegbasis Soesterberg - Soest 03-03-'07  (gelezen 16740 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

fikkie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 718
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #20 Gepost op: 4 maart 2007, 18:45:09
Stuur het even door aan de verkeersongevallenanalisten van de politie: scheelt hun een hoop onderzoek!  :-\

tuurlijk wil ik dat heb je een mailadres voor me ;) ;) ;)
Ik hoor dan ook graag hoeveel voorbeelden je aan kunt halen van auto's die stil stonden en spontaan omvielen! zelfs geen met de laatste storm!

en nogmaals ik zeg niet hoe hard hij gereden heeft maar te hard om de situatie goed in te schatten! en je hoort me ook niet zeggen dat hij "stoer" gedaan heeft maar ik durf rustig te zeggen dat de situatie verkeerd is ingeschat! en daar zit inderdaad een gevolg aan dat de snelheid te hoog is geweest!


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 4 maart 2007, 19:44:24
Zo een zwaar ding.. stond er veel wind ofzo?


Tapwacht

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
  • vrijwillig bierdrinker
Reactie #22 Gepost op: 4 maart 2007, 19:53:54
Is de tender al op zijn pootjes?
En sinds wanneer is het Vlb. SoesteNberg?


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #23 Gepost op: 4 maart 2007, 20:50:16
Is de tender al op zijn pootjes?
En sinds wanneer is het Vlb. SoesteNberg?

Ja hij staat weer op zijn wielen.
Ik heb een paar foto's van de berging bij ons op de site gezet.
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,16037.0.html
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #24 Gepost op: 4 maart 2007, 21:05:37
Ja hij staat weer op zijn wielen.
Ik heb een paar foto's van de berging bij ons op de site gezet.
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,16037.0.html

Ik zie op de laatste foto volgens mij een crashtender van de marine (die rode). Zal deze nu als vervanger voor die E-one zijn gekomen of stond deze al langer op vliegbasis Soesterberg?
Groeten, Colin


fire crash rescue

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 4 maart 2007, 21:14:58
De rode mac's zijn eigenlijk voor deelen maar vanwege onderhoud en inspectie of storing, gaan de mac6-en weleens heen en weer


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #26 Gepost op: 4 maart 2007, 21:15:18
tuurlijk wil ik dat heb je een mailadres voor me ;) ;) ;)
Ik hoor dan ook graag hoeveel voorbeelden je aan kunt halen van auto's die stil stonden en spontaan omvielen! zelfs geen met de laatste storm!

en nogmaals ik zeg niet hoe hard hij gereden heeft maar te hard om de situatie goed in te schatten! en je hoort me ook niet zeggen dat hij "stoer" gedaan heeft maar ik durf rustig te zeggen dat de situatie verkeerd is ingeschat! en daar zit inderdaad een gevolg aan dat de snelheid te hoog is geweest!

Je sluit kennelijk alle mogelijke technische gebreken al uit... een onwelwording van de chauffeur sluit je ook uit.... zo kan ik nog wel doorgaan met oorzaken van een dergelijk ongeval. Je weet het gewoon niet, ik ook niet. Natuurlijk is het waarschijnlijker dat er sprake is van een menselijke fout dan dat de chauffeur onwel geworden is. Maar laten we het onderzoek maar afwachten voordat we conclusies trekken....
greetz,  Enrique


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 4 maart 2007, 21:19:15
wat zonde zeg.. :'(


rupsberger

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 4 maart 2007, 21:31:05
het was een flinke klus!

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]


112 Gooi en Vechtstreek.n

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 4 maart 2007, 22:31:54
Het is wel zonde zeg.
maar voor mensen die zich afvragen van wie de takels is, die is van Dorrestijn uit Blaricum