Klinkt als een goed idee!
Laten we weer on topic gaan iets met een traumaheli die wat meer dan gemiddeld vliegt
Laten we dat nog maar even niet doen. Je kon al lezen dat een ervaren anesthesioloog als eerste begint over de autopulse. Hij stelt er geen enkel verschil in outcome is tussen conventionele uitwendige hartmassage en autopulse. Ik onderschrijf die stelling.
Je mag uiteraard alles betwisten wat ik schrijf. Ik neem aan dat Expert ook weinig moeite heeft met het feit dat je zijn uitspraak aangaande de autopulse wilt betwisten.
Echter maak je het voor het hele forum in het openbaar duidelijk dat je op medisch gebied een leek bent. De uitvinding van de hart-longmachine heeft namelijk de open hartchirurgie mogelijk gemaakt zoals we het nu kennen. De functie van deze machine is niet handmatig over te nemen. De autopulse is geen machine die uitwendige hartmassage mogelijk heeft gemaakt.
Je kan dus niet volstaan om nu in deze discussie te roepen "Goed idee" en mij een PM te sturen met de tekst "Ik laat het hierbij.....". Als je beseft dat je een beetje domme opmerking maakt siert het je om excuses te maken of aan te geven dat ik gelijk heb. Een andere optie is om helemaal niet meer te reageren op het forum omdat het nogal voorspelbaar is dat je bij een volgend topic weer probeert de aanval te openen zodra ik iets gepost heb.