13 april oficiele opening & 14 april openhuis Brandweer Enschede & oproep

Auteur Topic: 13 april oficiele opening & 14 april openhuis Brandweer Enschede & oproep  (gelezen 2199 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

photoboy1960

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
    • photoboy1960
Hallo allemaal.Op 13 april oficiele opening van de nieuw Brandweerkazerne & 14 april openhuis Brandweer Enschede.En de brandweer zoekt foto's over de brandweer Enschede zie het persbericht wat ik heb gekregen van de persvoorlichtster.

Enschede, 6 maart 2007


Brandweer Enschede zoekt foto’s

Brandweer Enschede zit nu ruim een maand in de nieuwe kazerne aan het Spaansland. Bouwtechnisch is het pand klaar, het is een architectonisch hoogstandje. Voor de aankleding van het gebouw is de brandweer op zoek naar foto’s. Hiervoor wordt de hulp van de Enschedese bevolking ingeroepen.
 
Brandweer Enschede wil in de centrale hal bij de receptie één wand inrichten als fotowand. Hier komt een collage van oud fotomateriaal. Binnen het eigen korps zijn veel foto’s aanwezig, echter graag doen wij een beroep op de Enschedeërs om ook foto’s aan te leveren.

Dus hebt u thuis nog foto’s van branden of andere gelegenheden waarop Brandweer Enschede voorkomt, dan zouden wij deze graag willen ontvangen. Uit de ontvangen foto’s wordt een selectie gemaakt en deze wordt verwerkt tot een collage. De foto’s worden eigendom van Brandweer Enschede.

U kunt uw foto’s voor 23 maart a.s. afleveren:
tijdens kantooruren (8.00 t/m 17.00 uur) bij de receptie van de kazerne aan het Spaansland 20
per post naar Brandweer Enschede, t.a.v. mw. R. Visser, Postbus 31, 7500 AA  Enschede
of digitaal via brandweer@enschede.nl

De brandweer streeft er naar om de collage op de wand bij de receptie voor de officiële opening van 13 april gereed te hebben. Tijdens de open dag, open huis op 14 april 2007 kan iedereen de collage komen bewonderen.




jwpots

  • Gast
Open dag Brandweer Enschede.
Open dag en open huis.
Ter gelegenheid van de ingebruikname van de nieuwe brandweerkazerne aan het Spaansland 20, organiseert Brandweer Enschede op zaterdag 14 april van 11.00 - 16.00 uur een open dag, open huis. Iedereen is welkom om het nieuwe pand te komen bekijken en te zien wat de brandweer allemaal doet.

PROGRAMMA OPEN DAG, OPEN HUIS

BRANDWEER ENSCHEDE

ZATERDAG 14 APRIL 2007

11.00 – 16.00 UUR

HOOFDPOST, SPAANSLAND 20

Programma:

11.00 uur: Start open dag

11.30 uur: Demonstratie Hulpverlening

12.00 uur: Demonstraties brandgevaarlijke situaties thuis

12.30 uur: Demonstratie Brand

13.00 uur: Demonstraties brandgevaarlijke situaties thuis

13.30 uur: Demonstratie Ongeval Gevaarlijke Stoffen

14.00 uur: Demonstraties brandgevaarlijke situaties thuis

14.30 uur: Demonstratie Hulpverlening

15.00 uur: Prijsuitreiking kleurwedstrijd en bouwwedstrijd

15.30 uur: Demonstratie Brand

15.45 uur: Demonstratie E-one en SB

16.00 uur: Einde open dag

Gehele dag:

• Open huis, bezichtiging kazerne

• Diverse stands op derde verdieping, waaronder werving brandweerpersoneel, EHBO,

Brandwonden Stichting, CityGis

• Static show: bezichtigen brandweervoertuigen en materieel

• Bezichtigen E-one (vliegbasis)

• Demonstratie duikteam Brandweer Hengelo

• Bezichtiging voertuig Adviseur Gevaarlijke Stoffen

• Spuitattractie voor kinderen

• Springkussen

• Ballonnen, schminken, kleuren

Groet
Johan


photoboy1960

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
    • photoboy1960
Dit stukje stond op TC Tubantia over de opendag van de Brandweer Enschede


geplaatst: 20-3-2007, 13:56 door Gemeente Enschede
Open dag Brandweer Enschede


Open dag, open huis
Ter gelegenheid van de ingebuikname van de nieuwe brandweerkazerne aan het Spaansland 20, organiseert Brandweer Enschede op zaterdag 14 april van 11.00 - 16.00 uur een open dag, open huis. Iedereen is welkom om het nieuwe pand te komen bekijken en te zien wat de brandweer allemaal doet. Het programma is bijgevoegd.
 
Wedstrijd
Voor kinderen van 4 t/m 8 jaar heeft Brandweer Enschede een kleurwedstrijd georganiseerd en voor kinderen van 9 t/m 12 jaar een bouwwedstrijd. Kinderen in deze leeftijd wordt gevraagd om een brandweerauto te bouwen. Je bent vrij in de keuze van materiaal, de brandweerauto mag alleen niet groter (breder) zijn van 50 cm.
De kleurplaten (bjigevoegd) en brandweerauto's kunnen t/m vrijdag 13 april ingeleverd worden bij de kazerne aan het Spaansland. Ze worden allen tijdens de open dag tentoongesteld. Om 15.00 uur vindt de prijsuitreiking plaats en uiteraard zijn er mooie prijzen te winnnen.


www.enschede.nl


Robert_Docter

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • Jeugdbrandweer Putten/Ermelo
wordt er ook een optocht georganiseerd?


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Wie van het forum komt er morgen???

Ik ben er de hele dag ^-^
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


V16.01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Heey Kmarfan..

Ik sta er de hele dag voor het rode kruis... Misschien treffen we elkaar nog ff  ;)

Greetz Marcel
Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Ik ben vanmiddag geweest, flink druk was het  
Minder leuk om foto's te maken, maarja daar is een opendag voor (drukte)   O0
Wat ik wel ontzettend jammer vond was dat er 5 auto's binnen stonden.
Gelukkig had ik er 4 al op de foto staan van 2 jr geleden  :)
Waarschijnlijk staan mijn foto's morgen online, ik geef wel een seintje   O0


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983