Koninklijke Marechaussee district Schiphol houdt open dag

Auteur Topic: Koninklijke Marechaussee district Schiphol houdt open dag  (gelezen 4622 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Open dag Marechaussee Schiphol 2007


Koninklijke Marechaussee district Schiphol houdt open dag

De Koninklijke Marechaussee Schiphol organiseert op zaterdag 12 mei 2007 een open dag op de luchthaven. Het publiek kan die dag tussen 10.00 en 16.00 uur kennis maken met de mensen en het materieel van dit district.

De KMar Schiphol is verantwoordelijk voor de beveiliging van de burgerluchtvaart, de grensbewaking en de politie- en recherchetaken. Tijden de open dag kan het publiek zien hoe en met welke middelen de KMar Schiphol invulling geeft aan haar taak. Zo kan de bezoeker bijvoorbeeld zien hoe een paspoort wordt gecontroleerd, welke middelen de politie- en beveiligingsmedewerkers gebruiken en waar de rechercheurs mee worden geconfronteerd tijdens hun dagelijkse werkzaamheden. Ook zijn er diverse demonstraties.

De open dag vindt plaats in en om het WTC-gebouw. De toegang is gratis. Bezoekers wordt geadviseerd zoveel mogelijk gebruik te maken van het openbaar vervoer.

Met vriendelijke groet,

AOO Robert van Kapel
Koninklijke Marechaussee Schiphol




Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1 Gepost op: 20 maart 2007, 21:07:06
De Koninklijke Marechaussee Schiphol organiseert op zaterdag 12 mei 2007 een open dag op de luchthaven. Het publiek kan die dag tussen 10.00 en 16.00 uur kennis maken met de mensen en het materieel van dit district.

De KMar Schiphol is verantwoordelijk voor de beveiliging van de burgerluchtvaart, de grensbewaking en de politie- en recherchetaken. Tijden de open dag kan het publiek zien hoe en met welke middelen de KMar Schiphol invulling geeft aan haar taak. Zo kan de bezoeker bijvoorbeeld zien hoe een paspoort wordt gecontroleerd, welke middelen de politie- en beveiligingsmedewerkers gebruiken en waar de rechercheurs mee worden geconfronteerd tijdens hun dagelijkse werkzaamheden. Ook zijn er diverse demonstraties.

De open dag vindt plaats in en om het WTC-gebouw. De toegang is gratis. Bezoekers wordt geadviseerd zoveel mogelijk gebruik te maken van het openbaar vervoer.
greetz,  Enrique


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #2 Gepost op: 20 maart 2007, 21:27:26
Waar heb ik dit bericht eerder gezien ....  ;) :D

(http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,16791.0.html)
Geloof niet alles wat je denkt.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #3 Gepost op: 20 maart 2007, 21:54:40
:D niet goed gekeken......surry.... ;) In elk geval kan nu NIEMAND van dit forum meer zeggen dat ze het niet wisten he.... ;D
greetz,  Enrique


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #4 Gepost op: 21 maart 2007, 18:48:17
Even samengevoegd ;)
Nurse powerrrrr


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 23 maart 2007, 17:20:58
Ik ken maar één WTC gebouw omgeving Amsterdam, en dat is in Amsterdam zuid(Zuideramstel), maar aangezien dat een kantorencomplex is...Kan iemand mij duidelijkheid geven over de locatie, het liefst een adres! :-[

Sam


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #6 Gepost op: 23 maart 2007, 18:27:00
Ik ken maar één WTC gebouw omgeving Amsterdam, en dat is in Amsterdam zuid(Zuideramstel), maar aangezien dat een kantorencomplex is...Kan iemand mij duidelijkheid geven over de locatie, het liefst een adres! :-[

Sam

Naast het Sheraton-hotel is het WTC gebouw!
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #7 Gepost op: 23 maart 2007, 18:59:43
Ik ken maar één WTC gebouw omgeving Amsterdam, en dat is in Amsterdam zuid(Zuideramstel), maar aangezien dat een kantorencomplex is...Kan iemand mij duidelijkheid geven over de locatie, het liefst een adres! :-[

Sam

Klopt, NS-station Schiphol uitstappen en bordjes WTC volgen. ;)
greetz,  Enrique


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 23 maart 2007, 19:13:37
Klopt, NS-station Schiphol uitstappen en bordjes WTC volgen. ;)
Naast het Sheraton-hotel is het WTC gebouw!

Bedankt!

Nou nog even een vraagje, wat is er allemaal te zien. In het eerste bericht staat er dat je kanzien hoe paspoorten worden gecontroleerd, en dat er demonstraties zijn. Zijn er ook voertuigen etc. te zien? Of is daar nog niets over bekend.

Sam


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #9 Gepost op: 23 maart 2007, 19:34:44
Bedankt!

Nou nog even een vraagje, wat is er allemaal te zien. In het eerste bericht staat er dat je kanzien hoe paspoorten worden gecontroleerd, en dat er demonstraties zijn. Zijn er ook voertuigen etc. te zien? Of is daar nog niets over bekend.

Sam

De info die ik heb staat in het eerste berichtje , die kreeg ik per e-mail