Die dag ben ik er bij betrokken geweest als burger. Wat ik er nog van weet, betrof een vrouw die motorrijles had.
Ze reed voorop met nog een andere lesmotor en instructeur op lesmotor achter haar.
Aanrijding (snelheid > 50 kmh) op de linkerbaan met automobilist (militair) op de A6 richting Amsterdam net over de Hollandse brug en vervolgens de linker vangrail in/op/over middenberm gegaan. Er waren nog geen hulpdiensten aanwezig dus ben ik hulp gaan verlenen voor zover dat nog mogelijk was. Betrokkene lag onder de vangrails, 1 persoon controleerde ademhaling en de ander hartslag (dit bleek later de betrokken automobilist/militair te zijn). Vrouw was buiten westen en ademhaling en hartslag doofden heel langzaam uit. Durfden haar wegens vermoedelijk zware inwendig letsel niet onder de vangrail vandaan te trekken.
2 ambu's en traumhelicopter kwamen ter plaatse, konden helaas niets meer doen. Ik ben nieuw op dit forum en ook al betreft het een incident uit 2007, elke dag rijdt ik nog (met auto of motor) langs die plek waar de vrouw ter plaatse is overleden en denk ik vaak terug aan dit treurige voorval.