Bezuinigingen treffen ook VeiligheidsRegio Kennemerland, voertuigen worden verschoven etc.

Auteur Topic: Bezuinigingen treffen ook VeiligheidsRegio Kennemerland, voertuigen worden verschoven etc.  (gelezen 55288 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

BRW4120

• Forum gebruiker
  • Beheerder Meldkamer
Er was sprake van dat de HV van Heemskerk naar Hoofddorp zou gaan, echter nu hoor ik dat de HV van Heemskerk naar Haarlem-Oost gaat en de Hv van Haarlem Oost naar Hoofddorp is geschoven  ;)
HV Heemskerk zou naar Velsen gaan. Springbezetting met ladder
HV Haarlem Oost naar Hoofddorp. Springbezetting met hoogwerker.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
HV Heemskerk zou naar Velsen gaan. Springbezetting met ladder
HV Haarlem Oost naar Hoofddorp. Springbezetting met hoogwerker.

Dát is inderdaad de laatste versie (zoals het geworden is), echter is dat niet het eerste verhaal.

Voor zover ik begrepen heb gaat de ladder van Heemskerk (ook) weg  :(
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Met een kraantjuh

foto: Jeffrey Koper (Facebook)

## Hulpverleningsvoertuig HV570 rukt nu uit vanaf kazerne Hoofddorp ##
bron: http://brandweerhoofddorp.wordpress.com/2011/12/16/uitrukken-vrijdag-16-december/
Samen sterk in de hulpverlening!

NF

• Senior gebruiker
    • www.112ijmond.nl
Dát is inderdaad de laatste versie (zoals het geworden is), echter is dat niet het eerste verhaal.

Voor zover ik begrepen heb gaat de ladder van Heemskerk (ook) weg  :(

De 571 zou inderdaad naar Velsen gaan, maar pas in 2012 (personeel moet nog opgeleid worden).

Er blijft een redvoertuig in Heemskerk staan, al is nog even de vraag welke. Uit de wandelgangen begreep ik dat men de 653 wil afstoten (oudste redvoertuig van de regio) en dat er een ander redvoertuig uit de regio naar Heemskerk komt.
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening

Snyper

• Senior gebruiker
De 571 zou inderdaad naar Velsen gaan, maar pas in 2012 (personeel moet nog opgeleid worden).

Er blijft een redvoertuig in Heemskerk staan, al is nog even de vraag welke. Uit de wandelgangen begreep ik dat men de 653 wil afstoten (oudste redvoertuig van de regio) en dat er een ander redvoertuig uit de regio naar Heemskerk komt.

Ik heb in de wandelgangen gehoord dat de HW van Heemstede ook verplaats zou gaan worden naar een andere kazerne?

ernst

• Junior gebruiker
  • **
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat de HW van Heemstede ook verplaats zou gaan worden naar een andere kazerne?"

Dat had ik ook gehoord, sterker nog ik had begrepen dat ie nu al niet meer uit rukt vanaf heemstede. Ik had vernomen dat ie naar heemskerk zou gaan maar dat men hem daar niet wilde en nou zou ie mogelijk naar hoofddorp of schiphol gaan. zoiets heb ik ergens opgevangen maar ik weet niet wat het echte plan is.

nrkvbdnh

• Senior gebruiker
  • nrk verbindingsdienst noord holland
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat de HW van Heemstede ook verplaats zou gaan worden naar een andere kazerne?"

Dat had ik ook gehoord, sterker nog ik had begrepen dat ie nu al niet meer uit rukt vanaf heemstede. Ik had vernomen dat ie naar heemskerk zou gaan maar dat men hem daar niet wilde en nou zou ie mogelijk naar hoofddorp of schiphol gaan. zoiets heb ik ergens opgevangen maar ik weet niet wat het echte plan is.
misschien weet  K2 jan hier iets van of kan hij iets over vertellen
nederlandse rode kruis verbindingsdienst noord holland  AED bediennaar/matriaalbeheerder VBD-NW

NF

• Senior gebruiker
    • www.112ijmond.nl
(...) Ik had vernomen dat ie naar heemskerk zou gaan maar dat men hem daar niet wilde (...)
Dat klopt niet, het verhaal zat anders in elkaar.

Maar laten we het maar even afwachten tot er meer zekerheid is. Feit is dat er een redvoertuig wordt afgestoten, maar hoe dit ingevuld wordt moet nog blijken.
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
08:03 PRIO 1 VAARTUIG MAAKT WATER
                       CRUQUIUSDIJK – CRQ – HV570 DB782 TS741
                       (NB: leeg pompen van een woonark, eerste uitruk HV570)

http://brandweerhoofddorp.wordpress.com/2011/12/17/uitrukken-zaterdag-17-december/

Foto's: Brandweer Hoofddorp
Samen sterk in de hulpverlening!

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
misschien weet  K2 jan hier iets van of kan hij iets over vertellen

Alles wat er ''gaat'' zijn geruchten en tot er een daadwerkelijke bevestiging komt vanuit de VRK zal het daar bij blijven ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !