Persoon verongelukt na achtervolging - Hoorn 31-03-2007

Auteur Topic: Persoon verongelukt na achtervolging - Hoorn 31-03-2007  (gelezen 6205 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Gepost op: 31 maart 2007, 19:08:14
HOORN In Hoorn is zaterdagmiddag een achtervolging dodelijk afgelopen.
Een man op een crossbrommer kreeg rond 15: 00 uur een stopteken van een motoragent. In plaats van vaart te minderen, gaf de bromfietser vol gas en ging er vandoor.
Bij zijn poging de politie af te schudden, kwam het slachtoffer ter hoogte van de Lepelaar in Hoorn Kersenboogerd ten val. Hij botste daarbij tegen een boom. Hulpdiensten hebben de man nog gereanimeerd, maar dat mocht niet meer baten.

31 maart 2007 - 16:00


foto : Joffrey Post

foto : RTVNH

Bron : www.rtvnh.nl




brielle

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 31 maart 2007, 19:09:29
triest dat hij is overleden, voortaan toch maar naar de politie luisteren en stoppen


Gast

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 31 maart 2007, 22:01:50
Het is in Kersenboogerd een "normaal" verschijnsel, ontzettend hard rijdende jongeren op opgevoerde brommers, zonder helm en zonder respect voor verkeersregels en andere verkeersdeelnemers.
Je moet in Kersenboogerd in het verkeer je ogen goed de kost geven en rekening houden met onverwacht opduikende veel te hard rijdende brommers.
Helaas dat dit ongeval een leven heeft geëist.


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 31 maart 2007, 22:03:47
Het is in Kersenboogerd een "normaal" verschijnsel, ontzettend hard rijdende jongeren op opgevoerde brommers, zonder helm en zonder respect voor verkeersregels en andere verkeersdeelnemers.
Je moet in Kersenboogerd in het verkeer je ogen goed de kost geven en rekening houden met onverwacht opduikende veel te hard rijdende brommers.
Helaas dat dit fenomeen een leven heeft geëist.

is dat al zeker dat persoon reed zonder helm,opgevoerd en geen rekening hield met verkeersregels?


Gast

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 31 maart 2007, 22:06:36
Als je goed leest zie je dat ik dat oordeel niet uitspreek.
Dat verband leg je helaas zelf.

Ik verhaal over de MIJ bekende situatie in kersenboogerd, niet over dit ongeval. Het enige wat mij bekend is is de verslaggeving, hij vluchtte voor een politiemotor. Een brommer hoort 49.9 KM/u te kunnen. Toch? Ik spreek geen oordeel, ik placht niet over feitenkennis te beschikken.


Niet zo snel met je opmerkingen Vincent, eerst lezen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5 Gepost op: 31 maart 2007, 22:06:51

is dat al zeker dat persoon reed zonder helm,opgevoerd en geen rekening hield met verkeersregels?


Een man op een crossbrommer kreeg rond 15: 00 uur een stopteken van een motoragent. In plaats van vaart te minderen, gaf de bromfietser vol gas en ging er vandoor.
Bij zijn poging de politie af te schudden, kwam het slachtoffer ter hoogte van de Lepelaar in Hoorn Kersenboogerd ten val.


Dus hield hij geen rekening met de verkeersregels ....
Waarvan 1 er is dat je moet stoppen wanneer je een stopteken krijgt, ten tweede een bepaalde maximumsnelheid en als je op de vlucht bent zul je vast geen 30 rijden ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 31 maart 2007, 22:07:40
staat daar bij dat de persoon GEEN helm droeg en brommer opgevoerd is??


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #7 Gepost op: 31 maart 2007, 22:09:47
staat daar bij dat de persoon GEEN helm droeg en brommer opgevoerd is??

Nu kunnen we een hele discussie gaan houden of hij nu wel of niet een helm op had en wel of niet op een opgevoerde brommer reed, het is en blijft een feit dat hij een stopteken genegeerd heeft, de politie daarop de achtervolging heeft ingezet en hij daarbij onderuit gegaan is, wat hem helaas het leven heeft gekost!

Nu gaan er waarschijnlijk weer allerlei wijzende vingertjes naar de politie toe, maar als die jongen gewoon gestopt was had hij nu niet in de vriezer gelegen ....

Trouwens, Chevy_Van geeft alleen even de situatie ter plaatse aan, er word niet gezegd dat de jongen dit allen gedaan heeft!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #8 Gepost op: 31 maart 2007, 22:11:32
ga elkaar nou niet de zwarte peit toespelen , die jongen / man had als hij slim was geweest gewoon moeten stoppen dan had er niks gebeurd , hooguit een bekeuring voor als hij wat had fout gedaan dat wordt nergens in het verhaal vermeld


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 31 maart 2007, 22:12:38
dat snap ik ook wel, maar ga dan niet meteen zulke dingen over tafel gooien, en ik stel ook vragen en ik concludeer niks..