Henk
HET WERKT NIET OP HET STRAND!!! (meer dan 3 jaar ervaring)
Je eigen woorden die ik citeer,... Maar 15 jaar of 3 jaar, dat maakt niet uit, met drie jaar weet je ook wel waar Abraham de mostert haalt.
Aan de andere kant wordt emand die van binnenuit iets beweert niet alleen beïnvloed door zijn opgedane ervaring, maar ook door andere faktoren die niet kunnen garanderen dat hij een geheel objectief oordeel over de materie heeft.
En wat de minister er van vindt is ook geen maatstaaf van de juistheid en praktisch het voordeel van blauw, daar ligt bij hem meestal eerder politiek aan ten grondslag.
Ik vindt vooral dat de RB auto's met blauw moeten gaan rijden als ze dat willen. Alle RB auto's die naar een uitruk gaan en over het strand naar een SO aanrijdend zijn. In de auto op weg naar post voor een boot met motorpech voor mijn part. Helemaal ok.
Maar zeg niet het is nu dus bewezen dat daarmee de hulpverlening zo veel beter is geworden dan toen er nog met oranje gereden werd en normaal naar de post. Er zitten nog zoveel haken en ogen het rijden met OGS waar totaal geen oog voor is...
Henk