Schitterend Peter71, dus dan kan jij nu voor alle forumleden even uitleggen wat wij hebben.
Ben eens benieuwd
Waarom moet ik dat doen?Het is niet mijn product/vinding.
Als je zelf zo trots bent op jullie product,vertel je zelf wat erin zit.Dan weet iedereen waar hij het over heeft.
Jullie hebben nog geen eens zo hele gekke vinding gedaan,alleen door de manier waarop jullie het product hebben promoot heeft dat de nodige vragen hier opgelevert.Vragen waar je zelf geen antwoordt op wil geven,of gaat verbloemen met argumenten dat de EN3 blussers niet kloppen,dat het rijkstypekeur niet klopt en zelfs illegaal is.En zo kan ik wel even doorgaan.
Je hoeft maar enkele sites van brandbeveiligingsbedrijven te bekijken,of productinfo bij hun aan te vragen.En dan zul je al snel zien dat een blustijd van 7 seconden wel heel erg weinig is,tegenover de normale brandblussers die op de Ned markt te verkrijgen zijn.
Dus diezelfde brandbeveiligingsbedrijven zouden jullie kunnen helpen om jullie product te verbeteren,zodat ook de Nederlands markt voor jullie open ligt.Waarom hebben jullie dat dan niet gedaan?Geef daar dan eens antwoordt op.