Jullie zijn eigenlijk wel een ongelooflijke bende.
Het gaat hem hier in de eerste plaats om de bluscapaciteit van ons toestel.
Hierop na een duidelijk filmpje: geen antwoord. Wel zitten zeiken over het feit dat het toestel niet voldoende zichtbaar is.
Doe jullie ogen open en je zal ons toestel duidelijk zien, en laat voor de rest de marketing maar aan mijn firma over.
PinQY
Nou nou..... hier wil ik toch nog even op reageren als Kritisch Erelid (ik moet mijn titel immers in ere houden....
)
Ik denk dat het van belang is dat ú eens kritsch naar uzelf kijkt. U heeft blijkbaar naar eigen zeggen een briljant product op de markt gezet. Helaas vergeet u dat een stukje goede promotie meestal bijdraagt aan de positieve verkoopresultaten. Maar met een amateuristisch opgenomen filmpje van "Oostblok kwaliteit" uit 2005 redt u het waarschijnlijk niet in deze harde wereld. Jammer dat u dat even vergeet als marketing man. Kortom, open zelf uw ogen en kijk eens als
consument naar uw verkoopverhaal- en filmpje. En hopelijk ten overvloede, maar de 6 P's (product, presentatie, personeel, plaats, promotie en prijs
) zijn misschien ook een niet geheel onbelangrijke factor om die er bij de verkoop van deze vuurdover eens op los te laten.
Mocht ik u gekwest hebben met bovenstaande tekst spijt mij dat enorm. Maar ik voelde de enorme drang om mijn medeforummers niet uit te laten maken voor een "ongeloofelijke bende"
. Daar zijn andere fora mee bezig...Mocht u van eerder vermeldde fora de adressen willen hebben, kan ik u daar ook aan helpen maar dan graag via PM.. :|
Vriendelijke groet,
Dirk.