Mini brandblusser PinQy

Auteur Topic: Mini brandblusser PinQy  (gelezen 121043 keer)

0 gebruikers (en 74 gasten bekijken dit topic.

NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #60 Gepost op: 11 april 2007, 13:22:54
@NikonDirk

Heb een filmpje naar je mailadres gestuurd

PinQY

Ik heb 'm inderdaad ontvangen. Mijn dank daarvoor. Helaas is niet overtuigend te zien dat het ook daadwerkelijk úw volmondig aangeprezen apparaat betreft. Een belangrijk minpunt in de Promotie van deze vuurdover. Laat ik zo zeggen dat te zien is dat "een op het filmpje getoond apparaat een vuur dooft". Mocht u wat duidelijker én recenter beeldmateriaal hebben (dit was immers van 2005) wil ik het ook graag bekijken...  :|

Gr,

Dirk.


PinQY

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #61 Gepost op: 11 april 2007, 13:51:05
Geachte,

Dit is geen promotiefilmpje voor ons product, want het wordt nergens anders aangeboden.

Wat betreft het product: als U goed kijkt ziet U zeer duidelijk dat het ons product is.

Soit, daar gaat het hem hier niet om. Het is wel degelijk mijn volmondig aangeprezen product dat meer dan een sigaret dooft, zoals eerder geschreven.

PinQY dooft hier een tray van 63cm met 13l

PinQY


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #62 Gepost op: 11 april 2007, 14:11:20
Ik ga hier géén welles-nietes opvoeren maar het lijkt mij voor de -hopelijk voor u zéér massale- verkoop wel degelijk van belang dat u een mooi, duidelijk promotiefilmpje kunt laten zien aan de geinteresseerden van uw nieuwe product. U staat er immers helemaal achter neem ik aan en op deze wijze zou u elke vorm van twijfel die er (ook hier bij de "vak-idioten") blijkbaar ontstaat direct weg kunnen nemen. En om een filmpje "goed te moeten bekijken" om uw vuurdover daaruit kunnen onderscheiden lijkt mij absoluut geen goede marketing insteek. Maar ik kan er naast zitten....  ::)

Goede zaken gewenst!

Gr,

Dirk.


Engeltje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 243
Reactie #63 Gepost op: 11 april 2007, 15:16:04
als U goed kijkt ziet U zeer duidelijk ...

Beetje condradictio in terminis, dit? ???  Het is zeer duidelijk, maar je moet wel goed kijken...  ;D
Mijn motto: "live fast, die young and leave a damn' goodlooking corpse"


PinQY

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #64 Gepost op: 11 april 2007, 18:30:56
Jullie zijn eigenlijk wel een ongelooflijke bende.

Het gaat hem hier in de eerste plaats om de bluscapaciteit van ons toestel.

Hierop na een duidelijk filmpje: geen antwoord. Wel zitten zeiken over het feit dat het toestel niet voldoende zichtbaar is.

Doe jullie ogen open en je zal ons toestel duidelijk zien, en laat voor de rest de marketing maar aan mijn firma over.

PinQY


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #65 Gepost op: 11 april 2007, 18:59:22
Jullie zijn eigenlijk wel een ongelooflijke bende.

Het gaat hem hier in de eerste plaats om de bluscapaciteit van ons toestel.

Hierop na een duidelijk filmpje: geen antwoord. Wel zitten zeiken over het feit dat het toestel niet voldoende zichtbaar is.

Doe jullie ogen open en je zal ons toestel duidelijk zien, en laat voor de rest de marketing maar aan mijn firma over.

PinQY

Nou nou.....  hier wil ik toch nog even op reageren als Kritisch Erelid (ik moet mijn titel immers in ere houden....  ::))

Ik denk dat het van belang is dat ú eens kritsch naar uzelf kijkt. U heeft blijkbaar naar eigen zeggen een briljant product op de markt gezet. Helaas vergeet u dat een stukje goede promotie meestal bijdraagt aan de positieve verkoopresultaten. Maar met een amateuristisch opgenomen filmpje van "Oostblok kwaliteit" uit 2005 redt u het waarschijnlijk niet in deze harde wereld. Jammer dat u dat even vergeet als marketing man. Kortom, open zelf uw ogen en kijk eens als consument naar uw verkoopverhaal- en filmpje. En hopelijk ten overvloede, maar de 6 P's (product, presentatie, personeel, plaats, promotie en prijs ;)) zijn misschien ook een niet geheel onbelangrijke factor om die er bij de verkoop van deze vuurdover eens op los te laten.


Mocht ik u gekwest hebben met bovenstaande tekst spijt mij dat enorm. Maar ik voelde de enorme drang om mijn medeforummers niet uit te laten maken voor een "ongeloofelijke bende" >:(. Daar zijn andere fora mee bezig...Mocht u van eerder vermeldde fora de adressen willen hebben, kan ik u daar ook aan helpen maar dan graag via PM..  :|

Vriendelijke groet,

Dirk.


112mark

  • Belangstellende
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 189
Reactie #66 Gepost op: 11 april 2007, 19:09:27
Nou nou.....  hier wil ik toch nog even op reageren als Kritisch Erelid (ik moet mijn titel immers in ere houden....  ::))

Ik denk dat het van belang is dat ú eens kritsch naar uzelf kijkt. U heeft blijkbaar naar eigen zeggen een briljant product op de markt gezet. Helaas vergeet u dat een stukje goede promotie meestal bijdraagt aan de positieve verkoopresultaten. Maar met een amateuristisch opgenomen filmpje van "Oostblok kwaliteit" uit 2005 redt u het waarschijnlijk niet in deze harde wereld. Jammer dat u dat even vergeet als marketing man. Kortom, open zelf uw ogen en kijk eens als consument naar uw verkoopverhaal- en filmpje. En hopelijk ten overvloede, maar de 6 P's (product, presentatie, personeel, plaats, promotie en prijs ;)) zijn misschien ook een niet geheel onbelangrijke factor om die er bij de verkoop van deze vuurdover eens op los te laten.


Mocht ik u gekwest hebben met bovenstaande tekst spijt mij dat enorm. Maar ik voelde de enorme drang om mijn medeforummers niet uit te laten maken voor een "ongeloofelijke bende" >:(. Daar zijn andere fora mee bezig...Mocht u van eerder vermeldde fora de adressen willen hebben, kan ik u daar ook aan helpen maar dan graag via PM..  :|

Vriendelijke groet,

Dirk.

ik denk niet dat we nu moeten gaan discuseren over hoe ze het product moeten verkopen.
ik denk dat ze dat zelf wel weten.
het gaat er hier puur om:

1.   is de ''blusser'' genoeg om een beginnent brandje te blussen
2.   is de capaciteit van de ''blusser'' genoeg.

ik zou nog graag willen weten of jullie (PinQY) naar IVIC komen zodat jullie de blusser kunnen demonstreren. ik zit zelf niet bij de brandweer maar anders had ik je graag voor een demonstratie uitgenodigt.

gr mark.


PinQY

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #67 Gepost op: 11 april 2007, 19:13:07
Wel NikonDirk,

Ik begrijp U bekommernis volkomen. Wat U echter niet begrijpt is dat U een volkomen eerlijk en een niet gefaked filmpje werd doorgestuurd van ons product.

Ipv een reactie te geven op de bluscapaciteiten van ons toestel, want daar gaat het dus nog altijd over !!!!!!, zit je mijn inziens te lullen over de 4 (en dus niet de 6) P`s inzake marketing.

Wel vorig jaar draaiden wij, je weet wel de onozelaars met een handgranaat die geen sigaret kan uitdoven geen brandblusserzijnde 2 sec spuitende niet gekeurde en zeker geen rijkstypekeurmerk hebbende VUURDOVER, wereldwijd een omzet van meer dan 125 mio euro.

Dit met een lullige brandblusser, sorry vuurdover. By the way, we hebben ook ongeveer 70 artikels van personen wereldwijd die hun leven te danken hebben aan ons product

Dus allemaal, een welgemeend **** ***. Ge zijt hier met gene onozelaar bezig

PinQY


Bericht geëdit wegens een opmerking in het Engels over zaken die je het liefst met je partner doet...

Palmpie
mod


PinQY

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
Reactie #68 Gepost op: 11 april 2007, 19:19:57
Mijn verontschuldigingen Mod,

Essentie van het verhaal, ik stuur een filmpje door met een toch verbluffende prestatie van ons toestel dat vakkundig werd afgebroken.

Reactie: niet te zien, hou rekening met de 6 P`s, etc...

In Vlaanderen zeggen wij: met alle chinezen, maar niet met den dezen!

PinQY


112mark

  • Belangstellende
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 189
Reactie #69 Gepost op: 11 april 2007, 19:23:00
ja ik heb het filmpje ook gezien nu.

maar ik denk toch wel dat het wel die blusser is.
en zoals ik het zo zie kan hij dus best wel wat blussen.

gr mark