125 miljoen... per stuk 35 euro.... dat zijn dan toch dik 3,57 miljoen stuks.....
Als je met jullie niet blusser al minimaal 70 mensen redden dan kan je je wel voorstellen hoeveel meer mensen je had kunnen redden als ze met de 35 euro een 2 kg poeder echte brandblusser gekocht hadden....
Niets ten nadele van jullie commerciële instelling.... ik wou dat ik zo iets kon verzinnen en kon verkopen...
Nu even vanuit prof standpunt
- de blusser zal binnen de kortste keren ergens verdwijnen in een kast oid. Het gevaar is dat die misschien achter de brand staat als je al weet waar hij nu stond. Een brandblusser hoort duidelijk ergens op te hangen. Een wollen deken is ook een goede blusdeken alleen ligt die wel boven in de kast en ben ik echt te laat als ik hem moet halen...
- als in de zenuwen de blusser verkeerd gebruikt wordt krijg je geen 2e kans... jammer maar helaas.... met een grotere blusser heb je meer kans.
- er is geen garantie dat de blusser na een aantal jaar het nog doet. Risico's: poeder is niet meer 'los', druk kwijt, enz.
- geen enkele erkende brandblusser onderhoudsfirma zal onderhoud willen plegen aan jullie blusser dus dat kan alleen bij jullie (uit commercieel standpunt een goede zet...) Ik vraag me af of jullie dat ook doen?